Rabu, 11 April 2012

PUAK PAKATAN NI MEMANG JENIS ANTI RAJA MELAYU... BANGSAT!!!

keparat kau pakatan.. tanah berdaulat ni.. bila ada satu masa orang-orang derhaka dan kurang ajar...akan jatuh terjelepuk juga... tunggu.. bangsat piang punya manusia... pui.. mereka mengajar rakyat supaya ahhh persetankan raja-raja melayu... mereka anggap malaysia ini bapak mereka yang punya.. kepada rakyat malaysia buka lah mata... kalau spisis ini memerintah negara.. jangan kata raja, korang pun mereka ludah je.. tau tak pui...!!!

BACA DI SINI AIDC... memang serius korang akan menggigil rasa nak berperang je dengan mereka ni... haram jadah.. pui...

7 ulasan:

  1. kaizen hang tak press AIDC link tu ler... anyway Headbomb and readers sekelian....kejadah apa nak heran..dah sah sah si azmin tu, Mak sendiri pun sanggup tolak tepi...apa sangatlah Agong. Takyah susah susah ler nak perang....kita tunggu je laaa Tanggang versi moden..

    BalasPadam
  2. kalau dengan mak sendiri derhaka tak tau nak cakap la kalau pasal moral?

    BalasPadam
  3. memang betul bro mereka anti raja.

    sebelum pasca PRU12 2008 iaitu semasa PAS dengan DAP bagaikan anjing dan kuching. Menjelang 2008 PAS telah menegmaskini sebagai kaldai-kaldai terhebat buat DAP dalam Pakatan Haram. PAS lebih sedia dan bertegas untuk menghapuskan Hak Istimewa Melayu, hukum Allah, negara Islam dan Raja-raja, sekali harung habis kesemua.
    pecah palak mikir

    BalasPadam
  4. Tgu la smpi masa nti org2 melayu hilang sabar.. Akan smpi juga masa nyer nnti aku tendang lahanat2 pembangkang ni.. Biar brmandi darah sekali pn.. Sultan & Raja tunjang ketuanan melayu..pantang kalau melayu sendiri yg perlekehkan Raja2 aku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. raja bagi enko makan ke??hehe..

      Padam