Sabtu, 21 April 2012

TU DIA AIH..RAMAI JUGA DATANG CERAMAH ANUAR IBRAHIM... ADEH!!!

aku serius tergelak dek terbaca di dalam blog otaimer GPB  yang mengatakan baca bawah ni... hehehe...

Anwar cakap bukan sahaja PTPTN dimahsuhkan ( pendidikan percuma )  di bawah  kerajaan baru Pakatan , segala makan minum & rumah sewa pelajar ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan !!


ps: apa kata korang semua kasi percaya la... keh keh.. gile betul dah takda idea ke hape ni.. atau memang saja cakap ikut suka suki.. hehe.. ai meroyan dah mr anuar ibrahim ni... mengarut pun.. ada... hahaha...

9 ulasan:

  1. Janji yang akan memusnahkan ekonomi jika dilaksanakan!http://upsidet.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. ce tunjukkan kat aku negara yg rakyatnya dapat semua percuma.. kalau ada pun negara tu akan bengkrap tak lama lagi!! bodo sapa yg percaya si anu war meroyan ni.. ! sebelah dia tu cam mat sabun je!! he he!

    BalasPadam
  3. nak guna duit tax aku utk tampung itu ke nuar? sori..aku tak redha. baik aku bayar semua kat pusat zakat!

    BalasPadam
  4. ish³, dengaq boleh percaya jangan! dasar penipu rakyat dan pelingkup negara.

    BalasPadam
  5. Alamat ada harapan tak lama lagi dia akan bercakap sengsorang2 kat tepi-tepi jalan nih.....

    BalasPadam
  6. mmg bodoh la sapa yg pecaya kata2 si penipu tu... bodoh mcm PAS... hahaha...

    BalasPadam
  7. tang tu...yang aku tak isi lagi E-LHDN nih...dok pikiaq idea hancus sringgit PENASIHAT EKONOMI SELANGOR NIH.... buku jinggay dah cecah RM250B....banyak percuma tuh....tambah lagi mansuh PTPN RM45B....BIJAK SUNGGUH.... mana nak cekau dana banyak tuhhh.....

    BalasPadam
  8. LGBT sudah gila kuasa.. moga Allah lindungi kita

    BalasPadam
  9. mahamahamaharaja lewak....ptui...

    BalasPadam