Isnin, 30 April 2012

unit amal pas... amal? pas pas.. macam penganas.. !!!

unit amal pas...dah macam unit penggempur pengebom berani mati je.. dok canang bagai kata polislah memulakan provokasi.. tetapi dalam gambar ini baru aku tau... mereka ni senang je dikudakan.. jangan risau.. sebab syurga pas dalam genggaman... baguih... adik-adik kakak-kakak dan abang-abang.. lihatlah sendiri betapa radikalnya penganut ajaran pas.. 
 mereka memulakan merempuh polis... canang kat orang polis lah ganas. ek ala.. pui.
 korang tengoklah.. ye.. 
so kita tahu kan radikal memang dah tercalit dalam diri penganut pas.. ada faham... 

mai klik cerita sebenar di sini

9 ulasan:

  1. unit amal nie memang telah di brainwashed dan didoktrin untuk menjadi pengganas. Tenguk sumpah atau "official oath" dia orang. merempuh polis sebab otak dah diprogram sebagai "wajib kerana Allah" dan kalau mati, matinya syahid. Aku hairan macamana unit amal boleh dibiarkan wujud. Mereka pengganas berlesen di malaysia? KDN sepatutny mengharamkan unit amal nie. memang otak pengganas.

    BalasPadam
  2. memang unit amal pas cam sial lah bodoh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Unit Pas ini kan ke bagus di hantar kat Palastin untuk melawan Yahudi...Pas ada berani ka...

      Padam
    2. Hantar ke palestin??? Si tua kutuk N.Ajis sendiri pun takut nak ke selatan Thailand, takut kene tembak. Nak mati syahid apekebendanya........

      Dah pemimpin songsang mereka camtu, ni nak suruh balaci-balaci dia ke palestin. Aku hanya boleh gelak je la.....

      Kah kah kah kah kah kah

      Padam
  3. Unit anal ni dgn polis bkn main ganas konon...

    Tp ms demo anti ptptn kat dataran terus dlm hati ade taman...longlai bila nmpk siswi montok2..maksiat dlm khemah bkn nk halang!
    Jauh sekali nk call jab. Agama...
    Last2 blah mcm tu jer merajok mcm bapok!
    Itu ke nk syahid???
    Abah korg la!

    BalasPadam
  4. INI BUKAN UNIT AMAL...INI UNIT BERANI MASUK NERAKA...AWAT TAK PI RMPUH ASKAR ISRAEL KAT IARAEL SANA ...BODOH TAHAP MURAKAB...INI HASIL TARBIAH PAS YANG MEMALUKAN ISLAM...

    BalasPadam
  5. WALLY SLIPAU BANGGA DPT PENCACAI2 YG SANGGUP MKN MINUM AIR KENCING ANUWAR AMBINGAI BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  6. Pada 28/08/2009 demonstrasi kepala lembu jadi isu panas dan menggemparkan negara. Banyak laporan polis telah dibuat. Kita tidak hairan jika pihak kuil Hindu dapat sokongan kaumnya. Apa yang menghairankan pemimpin Islam PR bersimpati kepada bukan Islam hingga keluarkan pelbagai fatwa konon menghina anutan agama lain. Pada 04/09/2009 Harakah tuduh UMNO dalang kepala lembu. Kenapa setiap bantahan penduduk pemimpin PR salahkan UMNO?. Kenapa pemimpin dan blog pro PR membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk Seksyen 19?. Melayu bawa kepala lembu jadi isu sensitif sedangkan pengunjung kuil tidak penduli sensitiviti penduduk Seksyen 19?. Kenapa ada sikap double standard dalam isu ini?. Pada April 2008 bendera PAS dan PKR digantung pada papan tanda PKNS, mereka kata dua parti sokong kuil tak payah pindah?. Kenapa bendera parti Islam berkibar disitu?. Selepas campur tangan NGO bendera diturunkan pada Jan 2009. Pada 26/07/2008 pengunjung kuil buat perarakan bergendang bawa patung besar waktu tengah malam jam 1 pagi lalu depan rumah penduduk, suasana malam itu kecoh. Tetapi tidak ada tindakan susulan selepas aduan dibuat kepada wakil rakyat Shah Alam walaupun ada ugutan bunuh pada malam itu. Malah gangguan semakin kronik penduduk minta bantuan NGO Dis 2008. Kedatangan NGO diserang Khalid Samad (semak minaq jinggo 08/01/2009). Pada Jan 2009 NGO hantar memorandum desak kuil pindah. PR bersetuju pindahkan kuil ke Seksyen 23. Penduduk Islam bantah tidak mahu kuil besar dibina dikawasan mereka. Mereka persoalkan kenapa surat pesetujuan pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke Seksyen 23 pada 07/05/2009 ditanda tangani oleh YB Rodziah, YB Khalid Samad dan wakil kuil sahaja?. Kenapa tiada wakil penduduk Sek 23 dipanggil dalam mesyuarat itu?. Pagar tapak kuil satu ekar di conteng penduduk kerana marah tapi MB berkeras hendak bina kuil disitu. Kenapa Pertubuhan NGO Islam lebih prihatin membantu penduduk Islam?. Berderet artikel Khalid Samad menyalahkan UMNO konon tidak selesaikan isu kuil Seksyen 19. Kenapa tidak persoalkan kenapa pihak kuil enggan keluar walaupun sudah diarahkan pindah?. Kenapa kuil kecil itu dibesarkan tanpa pelan dan permit PBT walaupun mereka tahu disitu tapak rumah PKNS?. Kenapa selepas PR berkuasa Mac 2008 pemindahan kuil ke Seksyen 22 diluluskan BN pada 29/12/2007 dibatalkan dengan alasan tapak itu jauh kedalam?. Gangguan kuil semakin menjadi-jadi hingga berlaku pelbagai ugutan. Aduan demi aduan tidak ada tindakan, bila minta bantuan luar Khalid Samad tuduh provokasi UMNO kepada kuil Hindu. Kenapa Khalid Samad membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk Sek 19?. Adakah YB Khalid Samad menunggu keadaan jadi kritikal baru hendak bantu penduduk?. Penduduk Seksyen 23 hantar memorandum bantahan tidak dipedulikan oleh pihak berkuasa. Mereka bantah kerana mereka bimbang masalah di Seksyen 19 berlaku di kawasan mereka. Selepas demo kepala lembu kuil tidak jadi dibina di bersebelahan padang permainan Seksyen 23, kuil Seksyen 19 dipindahkan bersebelahan kilang Nitto Denko Seksyen 23. Kita bersimpati kepada 6 NGO Islam dan 6 penduduk Seksyen 23 yang terpaksa turun naik mahkamah kerana demo kepala lembu. Pihak yang menyebabkan bantahan penduduk Seksyen 23 menuding jari kepada pihak lain demi untuk menutup kesilapan sendiri. Sebuah filem dokumentari Tauke Mancis dan Minyak Tumpah ditayangkan di Menara PKNS pada 16/10/2010 memaparkan kesah kumpulan penduduk Melayu yang menentang pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke Seksyen 23 (http://freedomfilmfest.komas.org/fff/kisah-tauke-mancis-minyak-tumpah). Filem berjaya merakamkan pelbagai masalah dihadapi penduduk akibat aktiviti kuil dikawasan majoriti Islam Seksyen 19. Kenapa pemimpin politik menyalahkan sesama Islam dalam filem itu?. Penduduk yang menonton filem itu tahu fakta sebenar berlaku di Seksyen 19 dan sebab berlakunya bantahan penduduk Seksyen 23. Isu kuil Seksyen 19 hanya selesai pada 02/02/2012 selepas campur tangan Pertubuhan NGO Islam dan menjadi isu Negara.

    BalasPadam