Rabu, 25 April 2012

wah, boleh duduk sekali dalam khemah.. syiok.. takkan tak picit kot..

hehe.. alasan saya terpaksa duduk dalam khemah sekali kerana dia ni menjerit takutkan hantu... so saya dengan tak segan silu saya tidur sekali dengan dia.. kesian dia en.. kami tak buat apa-apa pun.. sebab keadaan tak mengizinkan hehehe.. inilah yang dibanggakan oleh mahasewel ye.. seks bebas... pas kenapa senyap kalu.. hehe.. ooo.. kerana 1 kapal korang tak leh tegor ke.. kalaulah dari umno... juak-juak ketepet pas lah yang menjadi balaci tentera atasan mencaci siang malam kan... pui... pondan punya pas...



ps: jadi masih relevankah si jibraun punya budak-budak ni berkhemah lagi di dataran..???? puii

5 ulasan:

  1. Sebenarnya mereka sendiri tak tau ape yang mereka buat...balik study hard..dapatkan pencapaian yang terbaik..dgn ijazah kelas pertama kepujian...PTPTN itu tak lagi menjadi beban..dan anda juga akan jadi kebanggaan...
    tapi kalau buat macam ni..rasanya mak bapak mereka akan bangga ke...bila kena buang universiti nanti...
    ini lah yang membezakan mahasiswa dan mahasewel....
    so kalau rasa diri itu seorang yang terpelajar dan berfikiran cerdik...balik la study...
    tapi kalau rasa diri tu terjalar je..dan berfikiran cetek... talipon la mak bapak ajak tidor kat situ juga..seseama dgn korang boleh juga tengok cam ne...lelaki pompuan boleh tidor sekemah...kalau tak...panjat pun gosok2 pun cukup la....

    BalasPadam
  2. Tak yah potong..tunjuk jer semua...

    BalasPadam
  3. nampak sangat menipu laporan ni

    BalasPadam
  4. takpe ostaik badrulamin kan ade. tunggu pagi sikit jer dlm kul3 baru bole kaunseling free..pendidikan free, semuanya free lah

    BalasPadam
  5. Hasrat mereka untuk mansuhkan PTPTN akan dipertimbang oleh kerajaan. Cadangan dari orang ramai juga telah membuat KPT mengambil pendekatan baru. Memansuhkan Pinjaman PTPTN kepada pelajar yang melanggar AUKU dan tidak mahu belajar bersungguh-sungguh. Kata lain. Lu Mintak Wa Bagi, Lu Gagal Lu Tanggung la sendiri. Amacam....
    Put3 DAP

    BalasPadam