Khamis, 12 April 2012

wak lu.. banjir pun nak salahkan umno.. gila..



"Yang terkini, maklumat baru yang kita terima, sepatutnya pilihan raya kecil Tenang kita menang”

"Umno main kotor dengan lepas air di empangan menyebabkan banjir berlaku dengan segera dan menghalang pengundi”

"Mereka pula membuat persiapan awal untuk mengangkut pengundi-pengundi mereka. Ini satu penipuan yang sangat kotor dan tidak demokratik," – Hadi Awang

ps: ni ayat nak sedapkan tuan dap, atau nak perli anuar blahim ni... sampai banjir pun umno yang salah.. keh keh.. dah sawan lepat pisang ke abe hadi awang ni... asal tak cakap yang banjir di tenang di sebabkan hujan lebat yang di kontrol umno... budduhin.. pui...

sumber hhalem

7 ulasan:

  1. betapa bangsat nya puak al-juburi ni..

    BalasPadam
  2. ape nak heran pengikut2 pembangkang ni kebanyakannya jumud dan taksub. so ape yg pemimpin ckp dorg telan bulat2 wakaka :p

    BalasPadam
  3. gempa smlm knp x slhkn umno gak?

    BalasPadam
  4. bangang tahap lembu lah lu org ni,pemikiran jauh lbh rendah dr lembu2 kak ijat,diperbodoh kan oleh kak ijat dgn lembu2 250 juta masih lg dok percaya sokong lg tu,awat lar bangang sgt ni,kak ijat ngn lembu2 nya senyum lebar tau tgk korang2 yg bangang ni msh lg sokong die,kak ijat dpt lembu korang dpt semangat hidup melayu je..melayu mana yg untung??melayu kak ijat sekeluarga jugak yg untung...

    BalasPadam
  5. tanpa nama 6.02 ape kebebalisme dah ko ni keh keh.. aku rasa sakit dah otak puak2 macai macam ko ni keh keh..

    BalasPadam
  6. Hahaha... kebebalism... best le ayat tu..

    PKR+PAS+DAP= KEBEBALISM..

    BalasPadam
  7. fakta lembu kak ijat tu blog tk brani komen ke!!hehehe..

    BalasPadam