Ahad, 29 April 2012

WE STAND AND FIGHT... MEREKA INGAT KITA SEBAGAI BABI...!!!

SO AKU JADI TER EMOSI SEBAB MELAMPAUI BATAS MEMBULI POLIS.. MAI KITA TENGOK VIDEO PEMBANGKIT SEMANGAT... KAWAN-KAWAN.. MEREKA INGAT PASUKAN POLIS ITU ANJING... CILAKA KORANG PAKATAN... SIAL..



we fight back.. ajar mereka cukup-cukup PRU13 nanti... biar mereka menyalak pulak macam anjing kurap.. sial..

5 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. iklan ni sial la.. aku stress la bile nak baca komen ade terselit iklan-iklan nie.. kalau betul bagus, tak payah iklan la..

    BalasPadam
  3. Mamat yang post iklan ni adalah puak pembangang sebenarnya....

    Kat blog pembangang, langsung satu pun takde iklan haram jadah dia. Kat blog mesra kerajaan, bertempek jek iklan mangkuk hayun dia tu....!!!!!!

    BalasPadam
  4. Setuju.. kita nyahkan mereka pada pru13 nanti.. Belang telah mereka tunjukkan. Ayuh sama2 menidakkan mereka jd pemimpin. Orang yang tidak berparti spt saya sdg memerhati dan menilai langkah sumbang puak haprak ni...

    BalasPadam
  5. jgn semangat jer bro.........tindakan mesti mau ada......hidup UMNO

    BalasPadam