Khamis, 26 April 2012

zahid hamidi dah macam artis lah.. hehe.. terbaik!!!!


Zahid Hamidi menurunkan tandatangannya pada baju seorang Wanita Cina di sebuah kampung Nelayan ketika beliau mengadakan Lawatan Seharian di Bagan Datoh, Perak pada 14 April lalu. - Utusan Online

tanda positif untuk bn di perak.. masyarakat cina sebenarnya sayangkan bn... tetapi tsunami pru12 dulu kesilapan yang tak sepatutnya dilakukan oleh paklah... walau macamanapun... dengan pm ds najib aku percaya akan ada kembalinya kepercayaan rakyat kepada bn... pakatan? erm cakap je lah labu... makin teruk aku tengok cara diorang nakkan kuasa... dah macam komunih... pui.. so undi bn rakyat bahagia... ayuh.. kerja kuat lagi rakan-rakan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan