Selasa, 15 Mei 2012

2 EKOR ANAK CINA SHIYAL.. BUAT KECOH DI LONDON...


ps: orang pas mesti gelak besar sebab 2 ekor cina komunis ni berani buat onar bila najib nak berucap.. dan semasa berucap.. orang pas ngok mesti kata kita patut bagi anugerah kepada 2 ekor cina komunis ni kerana berani membuat najib terkedu.. terkedu opah kau.. dia ingat dengan jeritan ala-ala kongkang bukit tu dapat membangkitkan semangat orang lain supaya ikut sama macam dia... dei cina kiasu sohai.. lu ingat lu punya cara ni orang mau ikut ka.. lu bagi malu sama dap la sial...ingat semua muka-muak cilaka ni.. sebab kalau jumpa baling telo tepat tang dahi... nasib tak jadi macam situasi kfc yang anak cina kena balun dengan budak melayu yang tau maruah diri... huh.. f***k off la kiasu...

klik RBF... untuk tau ceritanya...

5 ulasan:

  1. Jgn benarkan cucucicit komunis ni balek Malaysia..bia dia merempat kat sana..aramjadah punya komunis sial anjing babi najis

    BalasPadam
  2. memang keparat..babi..anjing punya orang...dah la badan bertatu macam hapa..muka mcm babi..mmg sah loa..terlampau mkn babi muka jd mcm babi mcm puak2 ni..

    BalasPadam
  3. KEHKEHKEH 2 EKOR TU SAH GENG BEROK KUNING KOMUNIS..X PAYAH LAYAN BEROK2 TU SEME..BUANG KAREN JEK KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  4. ...
    ..
    .
    Babi Hutan. Pakai coat cantik pun orang kenal...Babi Hutan.
    Tetap terserlah perangai keBABIan dalaman mereka.

    Wasted life.
    Useless Babi.

    .
    ..
    ...

    BalasPadam
  5. dia nak buat kononnya pm akan emo lah.. keke..komunih2 tu semua yg emo.. aku ada lah aku bg penyepak kuntaw keke

    BalasPadam