Rabu, 30 Mei 2012

AKU TABIK HORMAT PEMIMPIN ISLAM YANG MACAM INI... ITULAH TUN MAHATHIR...


Muslimin & muslimat

Insan ini bukan ulamak,namun dia tetap menunaikan solat iaitu kewajiban seorang muslim.

Dia mengaku ilmu agamanya tidak sehebat TGNA.Tapi dialah yang mengerakkan negara islam yang lain untuk membantu ketika umat islam disana disembelih oleh pengganas Serb.

Dia pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestine.

Insan ni digelar MahaFiraun,dan dia jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Zionis keatas umat islam serta mempertahankan islam dimata dunia.Dia tak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa2.

Ketika saudara islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya.Dia dijemput oleh Allah SWT masuk ke dalam Kaabah.

PALING UTAMA
Seumur hidupnya,dia tiada video seks dan tidak pernah menyokong usaha menyelamatkan negara Israel

SUMBER: FB

26 ulasan:

  1. tun Mahathir mmg yg terbaek...

    BalasPadam
  2. Dalam masa seratus tahun lagi pun negara Malaysia takkan mampu melahirkan seorang lagi pemimpin sebegini., dan saya amat menghormati beliau., moga-moga malaysia dilimpahi taufik dan hidayah oleh Allah swt., minta di jauhi malaysia di terajui oleh DAPigs., Parti Ajaran Sesat dan juga PKRibut., Amin!!!

    BalasPadam
  3. sy suke tun mahathir...
    tiada galang ganti...
    ms die jd PM, xde pun huru hara mcm skrg..
    sedih tgk rakyat malaysia bgaduh same sdiri...
    org luar btepuk tgn...

    BalasPadam
  4. Ya.. orang luar bertepuk tangan.

    BalasPadam
  5. TUN MAHATHIR YOU'RE SIMPLY THE BEST...

    MOGA TUN DAN KELUARGA SENANTIASA MENDAPAT KEBERKATAN DARI ALLLAH AMIN YARABBAL ALAMIN.

    BalasPadam
  6. Tun M seorang yang memperjuangkan Islam...tak macam pak syeh tu cakap macam ulama...cakap tak rasuah..cakap tak kroni... tapi dialah bapak rasuah..bapak kroni..sokong zionis...skandal seks...sekongkol dengan Al-Gore...mcm2 lagi!!!???

    BalasPadam
  7. semoga tun mahatir d pnjangkn umurnya, HIDUP TUN MAHATIR, HIDUP UMNO KINI DN SELAMANYA

    BalasPadam
  8. tak pernah menunjuk2 dlm membuat kebaikkan,tetapi dlm dirinya hanya ada darah pejuang agama,bangsa dan negara

    BalasPadam
  9. Jangan Lupa Jasa Pak Lah...Nu war amat kagum dgn Paklah sebab paklah telah membebaskan king taik dari hotel sg buloh

    BalasPadam
    Balasan
    1. kok mana mai nama pak lah ni..aku tak pi undi pasai dia la..heh..heh..heh..

      Padam
  10. orang yang di berkati oleh Allah SWT atas ke ikhlasan kerja yang di lakukan untuk rakyat yang di bawah seliaannya semasa menjadi PM hari tu.walaupun di mamah usia namun masih lagi ligat di dalam memberi idea dan masih lagi belum nyanyuk..Semoga Allah SWT terus melindungi TUN dan keluarga.

    BalasPadam
  11. inilah ulama sejati....hidup TUN MAHATHIR..

    BalasPadam
  12. ALLAHUAKBAR!,hamba Allah yang tak bongkak,eloklah sekiranya kita yang maseh normal ini jangan menjadi Melayu yang mudah lupa.semoga Allah memberi kekuatan fizikal kapada beliau.

    BalasPadam
  13. Tun. Dr. Mahathir tidak pernah mendabik dada. Se orang pemalu dan bijaksana. Semuga Allah s.w.t memberkati kehidupan beliau di dunia dan lebih2 lagi di akhirat. Amin!

    BalasPadam
  14. TUN membuatkan saya bangga menjadi rakyat Malaysia...

    BalasPadam
  15. Allahuakbar!

    BalasPadam
  16. Saya dah merantau byk negara terutama middle east. Bila saya ckp saya dr malaysia rata rata cakap mahathir bagus. Allahuakbar. Semalam berpeluang jumpa imam besar dari bangladesh. Dia ayah kepada ustaz yg mengajar kami skluarga mengaji quran. Dia pun cakap mahathir bagus. Bukan niat sy utk meninggikan dan mengagongkan manusia. Cuma sbg hamba allah perlu saya berterima kasih pada jasa beliau. Semoga allah memberi hidayah kpd tun mahathir dan kluarga utk lebih dekatkan diri dgn allah.

    BalasPadam
  17. Mahathir bagus, Malaysia Bagus....inilah unkapan yg keluar dari setiap warga arab di mekah dan madinah..

    Tiada pemimpin islam pada masa itu yg berani berucap di PBB yg menghentam yahudi secara direct..

    Semoga allah berkati Tun..

    BalasPadam
  18. Tun Mahathir adalah pejuang agama, bangsa dan negara sejati. Aku hadiahkan Al-Fatihah kepada Tun Mahathir semoga sihat dan panjang umur

    BalasPadam
  19. Masih terasa pipi Ku basah tika tun umum letak jawatan kt pwtc.ya Allah,hebat sunguh ciptaan mu.

    BalasPadam
  20. terharu rasa nak menangis je bila terkenang pemerintahan era Tun. terlalu banyak jasa pada agama, bangsa dan negara.

    BalasPadam
  21. semoga akan lahir lagi dan lagi insan seperti TUN MAHATHIR dari kalangan anak melayu dinegara ini..Allah yang maha besar..

    BalasPadam
  22. mcmana nak jumpa tun, sebelum tun meninggalkan kita aku teringin sangat nak jumpa dgn mujahid pembela ummat islam nihh. nak tgkp gamabar dan nak cium pipi tun.

    otai
    subang

    BalasPadam
  23. SEMASA SAYA KE TURKI PADA TAHUN 1997, SAYA KATAKAN PADA ORG2 DISANA YG SAYA DARI SINGAPURA. TETAPI MEREKA TAK MENGENALI SINGAPURA! JADI SAYA KATAKAN JIRAN MALAYSIA. ALANGKAH TERHARUNYA SAYA APABILA MEREKA TERUS MEMBERI SALAAM DAN MEMELUK SAYA DAN MENYEBUT "MAHATHIR...YES MAHATHIR. WE KNOW MAHATHIR". YG SAYA KAGUM, MEREKA BUKAN ORG BANDAR, BAHKAN ORG2 YG TINGGAL JAUH DARI BANDAR. TETAPI WAKTU ITU SAYA MASIH JAHIL LAGI...MENYOKONG SI JUBURI TU 100%... MENYESAL....

    BalasPadam
  24. Islam itu cara hidup..kulit tidak melambangkan isinya. Tun M, adalah anugerah Allah kpd Malaysia yg baru bertatih selepas merdeka. Pemikirannya melebihi senibina Putrajaya. Seorang PM yg telah mengenal pimpinannya selama 22thn lalu melabelkan melayu sbg 'mudah lupa'.. Sepatutnya ungkapan itu dijadikan oleh org2 Melayu sbg research knp melayu jd mcm skg ni...btw, semoga Allah mengganjarkan Tun yg terbaik.

    BalasPadam
  25. Datuk aku pernah berkata Tun Mahathir adalah antara 10 org terpandai di dunia.. Memang terbukti kata2 datuk aku.. apa yang Malaysia ada sekarang adalah buah fikiran Tun Mahathir.. Semoga Tun sihat selalu.. Alhamdullillah..

    BalasPadam