Selasa, 1 Mei 2012

ALAH KALAU BOS DIA PUN NAFI BUAT MUKA SEPOSEN.. INIKAN DIA.. HEHE



KUALA LUMPUR 1 Mei - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali hari ini menafikan sekeras-kerasnya telah melanggan seks sepertimana yang tertera pada gambar yang telah disebarkan beberapa Blog Pro Kerajaan sejak semalam. Sambil mengecam tindakan tersebut, Ahli Parlimen Gombak itu juga menganggap ianya merupakan taktik jahat yang direka dengan cara memfitnah beliau menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13).

Beliau juga menegaskan tindakan tersebut merupakan susulan terhadap serangan Video Seks yang mengaitkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini.

"Fitnah jelek ini disebarkan oleh media yang dikuasai Umno yang memetik sumber blog Pro UMNO. Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita dalam tandas. Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut. Ianya adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim," kata beliau dalam satu kenyataan media hari ini.

Beberapa keping gambar telah disebarkan beberapa Blog Politik yang mengaitkan Azmin Ali bersama seorang wanita yang tidak dikenali. ~ sumber KLPOS.

ps: mencanak pening juak-juak nak cover kan pasal asmin punya pasal.. dah la banyak hal dah berlaku.. hal bersih tak settle lagi.. dah dah gambar asikrim pulak keluar... apalah nasib.. hehe.. senang cerita.. rakyat malaysia pikirlah sendiri.. pemimpin rendah moral macam ni ke bakal memerintah malaysia... ceciter ceciter.. (dengar katanya gambar dan video adalah dari dalaman pkr sendiri.. so nak cakap apa lagi) umno juga kena.. hehe.. macam biasa... penafian.. pui...

5 ulasan:

  1. biasah lah... dah kantoi ni kerja umno... haram jadah punya pkr

    BalasPadam
  2. Pelanduk 2 serupa mcm azmin tu org UMNO, yg menyindir Raja2 tu org UMNO, yg masukkan duit berjuta dlm akaun bini dia pun org UMNO, yg tuduh bini dia bagi ice krim kt Anuwar pun org UMNO(Dato' Nalla adalah satu2 org india yg boleh masuk UMNO ATAU ada lah mamat maner tah yg rupa mcm Dato' Nalla, tp org UMNO)...masa anuwar arahkan org2 BERSIH merusuh di Dataran Merdeka, mamat tu bkn anuwar tp rupa mcm anuwar, dia tu org UMNO... susah tul jadi UMNO ni kan, mcm x der keje lain nak buat

    BalasPadam
  3. Ala Assmin, kalau betul difitnah pun buat je la laporan polis. Ni setakat nafi, setan pun boleh kata bukan dia yang sesatkan manusia.......!!!!!

    Masalahnya, berani ke Assmin si madu pakcik Nuar tu????

    BalasPadam
  4. 'pasangan' anuar dan assmin....eemmmm..

    BalasPadam
  5. Rupa mereka berdua, atau berlima (Termasuk, Wan Azizah, Nurrul dan Shamsidar)ni nak menyaman. Mereka semua ni sama je. Kalau saman juga alamat cari nahas lah mereka. Banyaklah pekong mereka akan teserlah.

    BalasPadam