Selasa, 15 Mei 2012

AMBIGA TERMENCARUT LAGI... PEMANDANGAN PUNGGUNG DI HADAPAN RUMAHNYA..

ambiga mungkin termencarut lagi panjang rasanya pada pagi-pagi ni keke.. sebabnya dahlah baru-baru ni orang dok jual burger depan rumah dia.. mencarut bahasa tamil dia time tu keke.. hari ni pulak.. baru nak keluar rumah.. tersemburlah segala sarapan pagi  dan carutan bahasa tamil+bahasa urdu+serta bahasa inggeris... mana taknya sekumpulan veteran tentera mengadakan acara senaman punggung khas untuk ambiga tersayang.. kikiki


kah kah kah kah kah kah... apa kau rasa ambiga... ada sakit hati ka.. keke.. tula.. jangan angkuh nak lawan undang-undang negara beb.. keke..padan nan muka kau.. so apa nak dikatakan lagi... sendiri mau ingat...



Sekumpulan bekas tentera mengadakan acara 'senaman punggung' di hadapan kediaman Pengerusi bersama BERSIH, Datuk S Ambiga di Bukit Damansara pagi ini.

Disertai kira-kira 15 orang yang mengaku sebagai bekas tentera dari Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM), acara itu diadakan untuk menyampaikan bantahan terhadap pengerusi BERSIH, Ambiga, yang dianggap 'musuh negara yang cuba merosakkan nama negara.

Sebagai rakyat Malaysia, veteran tentera juga berhak untuk membuat bantahan terhadap musuh yang cuba merosakkan nama negara.

Pada 1 Mei lalu juga, PVTM bersama NGO Suara Anak Muda 1Malaysia dan Kelab Mahasiswa 1Malaysia turut membuat laporan polis di balai IPD Dang Wangi menuntut kerajaan mengambil tindakan ke atas Ambiga dan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mengetuai himpunan BERSIH.

ps: puak-puak pencacai mesti kata.. hantu raya tul kacau buah hati berulam jantung kami semua.. tak guna kekeke...

9 ulasan:

  1. padan muka ambinga...ha hahaha.. org cam ni harus dilayan gini...hahahaha

    BalasPadam
  2. ambiga adalah penjahat yg sebenar2nya jahat dan pengkhianat yg sebenar2nya jahat krn dia tahu undang2 malaysia tetapi sengaja memperlekehkannya. kalau jahil tentang undang2 lain cerita krn kita boleh pakat2 sekolahkan dia. MCM YAHUDILAH KEJAHATANNYA KRN YAHUDI MENGKAJI ALQURAN BERTUJUAN UTK MEMPERLEKEHKANNYA, setujukah anda?

    BalasPadam
  3. hahaha...senaman ini di panggil Goyang Al Juburi.. Aku takut kalo2 ANUar sampai dia x leh tahan jer..maka akan naik lah segala kegairahan yg mengcengkam jiwa..mengeletar seluruh Pundeknya..hahahha..

    Wa sokong 300%..lebih2 lagi kalo dia org siap kasi KUNTUT sam AmBabiga..wkakakaka...Pagi yg indah bersama senaman Goyang Al Juburi..(gelak sampai tegolek aku)

    roy

    BalasPadam
  4. http://mymassa.blogspot.com/2012/05/media-release-untuk-disebarkan-kambing.html

    BalasPadam
  5. Teruskan berdemo depan Ambiga walau dengan apa cara sekalipun. Macam abg tentera ni, walaupun tak ramai tapi kalau buat hari-hari oleh pelbagai kumpulan pada setiap masa mesti Ambiga akan meroyan.

    Hehehe sekretariat makan aiskrim dan sandwich tak nak buat demo ke depan rumah Ambiga?

    BalasPadam
  6. erm ada lagi la tu lepas ni.. baru dia rasa langit tinggi ke rendah.. pui..

    BalasPadam
  7. alah apalah ambigau nak heran sangat.setiap hari anuar datang rumah dia kasi telan air beershit n makan asskrem lah.hahah

    BalasPadam
  8. 3 ekor anjing (Bodyguard) belaa dia melayu atau me..layu

    BalasPadam
  9. OTAK TAKDA, PUNGGUNG LETAK DI KEPALA..
    JADILAH MAKHLUK PUNGGUNG MCM SHIN CHAN..

    BalasPadam