Khamis, 10 Mei 2012

ANDA NILAIKAN? AKU RASA TERSENTAK.. ADEH..

kerana politik.. kerana kuasa.. kerana apa terjadi macam ni wahai pas.. aku tersentak beb dengan keadaan orang Islam sekarang... Ya Allah kau berikanlah petunjuk kepada orang-orang pas yang semakin sesat.... kau lindungilah bumi bertuah ini dari kejahatan terancang oleh orang kafir....

pak lebai pas.. sepatutnya fikirlah sebaik-baik mungkin... tergamak kerana politik jadi semua boleh belaka...
JOM TOLAK PAS.. DAN AKU RASA PAS LAH YANG MELACURKAN AGAMA... TERANG-TERANG BEB..!!!!

papagomo

4 ulasan:

  1. mcm2 persoalan timbul...
    1. Org Islam PAS dah tak mampu nak beli sendiri ke Al-Quran?
    2. Betul shahih ke Al-Quran yg diberi oleh org kafir tu? ntah2 Al-Quran tiruan?

    BalasPadam
  2. Hampas Semakin kronik.seperti penyakit kencing manis.kaki buruk kena potong.Dah jadi politaik.

    BalasPadam
  3. Apakah syarat utama memegang Al-Quran?

    BalasPadam
  4. Agama jangan dipolitikkan....banyak benda lain boleh bagi......al Quran. Kitab suci orang Islam

    BalasPadam