Khamis, 17 Mei 2012

ANUAR IBRAHIM NAMPAK MACAM SAKIT.. HUK HUK

pendapat aku.. insaflah.. dan bertaubatlah kembali lah kepangkal jalan wahai mr anuar ibrahim..sesungguhnya apa yang anda lakukan terhadap bangsa melayu amatlah perit bagi majoriti orang melayu dan Islam menerimanya.. bersara je dari dunia politik.. kalau nak jadi pm sekalipun.. rasanya lupakan jelah.. sepatutnya anda tak bagi muka kepada musuh Islam yang sekarang dah terlampau kurang ajar.(dap la tu beb)  bertaubatlah... insaflah... moga Allah memberi petunjuk kepadamu..

17 ulasan:

  1. MMG DIA TGH SAKIT BROO..SAKIT HATI TENGOK RAMAI YG NAK TINGGALKAN PARTI LIWAT DIA KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. MEMANG DIA TU SAKIT, SAKIT...OOOTTAAKKK. SEBAB DOK GILA NAK JADI PM. SORRY LA, MALAM SIKT!!!!

    BalasPadam
  3. bertaubatlah selagi masa masih ada,,saya pun ada dosa tapi kita mesti ingat mati boleh datang pada bila sje..sekadar mengigatkan wahai anwar jgn kerana terlalu taksub dgn PM anda dihumban ke neraka,,,dunia ni adalah tempat persinggahan sahaja,yg kekal abadi di akhirat kelak...

    BalasPadam
  4. muka orang tua tu memang dah dekat nak mamposssss..pengkianat agama islam dan bangsa.

    BalasPadam
  5. Kan aku dah kata.....lambat laun pasti dia akan terkena sumpahan ku. Selepas PRU13 anda akan lihat......GILER

    BalasPadam
  6. slowly dying...god is great.

    BalasPadam
  7. nnt puak2 pas kata anuar kena santau ngan UMNO..tgk la nnt..

    BalasPadam
  8. He wont die that easily. he will suffer likw ariel sharon. Sakit menderita tapi tak mampos mampos. Itu lah azab yang akan menimpa si peliwat kaki fitnah , kaki jantan jambu dan bentina sundal ni. He never realise it till he suffered and bedridden for thw rest of his life. Slowly he is going throuh that.

    BalasPadam
  9. SAKIT JIWA ... Tunggu MATI BERAGAN hajat x sampai ... Ada masa minta ampun dan maaf kepada semua orang yang DIFITNAH .

    BalasPadam
  10. Anwar akan terkena badi sumpah laknat Saiful,kerana Saiful berada di pihak yg benar.

    BalasPadam
  11. WAHAI KAUM INGATLAH SALAH SATU DARI LIMA WASIAT RASULLULLAH.'SIHATMU SEBELUM SAKITMU'

    BalasPadam
  12. Anda semua yang memberi komen di atas ternyata telah tersalah tafsir...individu yang anda semua lihat dalam gambar di atas bukannya Anwar Ibrahim...cuba anda semua bandingkan individu di atas dengan individu yang di dalam video sex amoy cina...berbeza sama sekali..Anwar Ibrahim di dalam gambar video begitu sihat walafiat dan cukup bertenaga...dan individu dalam gambar diatas nampak terlalu uzur kroniknya...maka dengan ini disahkan bahawa gambar di atas bukannya Anwar Ibrahim...kenyataan saya ini di buat atas dasar di upah berjuta oleh Umno...apa saja semuanya UMNO yang upah...what else they can say....i likeeeeeee

    BalasPadam
  13. Terkini Pas dah bersedia untuk berunding dengan Umno kerana dah dapat merasa bekerjasama dengan PKR & DAP tidak akan kemana.Terlalu banyak perkara tidak baik yang dilakukan oleh sekutu mereka sehinggakan telah mencemar nama baik PAS sebagai parti yang berteraskan Islam.Kalau ini terjadi Gay tua ini akan lebih sakit.Allah maha kaya.Ujiannya terhadap setiap orang ada masa kesudahannya.

    BalasPadam
  14. hello......dia tak sakit lah....dia tahan stim....stim tengah menggila sebab semua lorong ada cctv, orang kiri kanan tak boleh percaya.....hanya adi awang, nik ajiz,kapal singh, kit siang sahaja yang boleh kendok stim dia.....carilah cepat semua orang yang disebutkan itu. terutama nik ajiz, adi awang dan tidak lupa husam jamnapari oooiiiiii.....anwar tak sakit dia cuma tahan stim

    BalasPadam
  15. dia sememangnya sakit. sila ikuti blog dibawah dan anda akan bebasa dari berteka teki:

    http://www.barkingmagpie.blogspot.com/2012/05/dont-you-just-love-resolute-and.html

    BalasPadam
  16. bila sumpah dan sembahyang hajat sering dilakukan salah satu mungkin akan dimakbulkan allah.kalau kita belajar bab sumpah bersumpah dengan nama allah amat berat tanggunganya,sebab tu jika orang yg tau bab sumpah tidak akan berani bersumpah dengan nama allah.

    BalasPadam