Khamis, 10 Mei 2012

anuar kata 300k orang datang bersih.. anda percaya? kikiki shame...

ni di jalan sultan.. kalau anuar brahim berbohong.. mereka percaya.. bila beri fakta betul si totok-totok mereka kata ahh tipu.. bila mereka bohong kata majoriti rakyat menyokong bersih.. mereka angkuh kata ya memang semua rakyat menyokong bersih... alahai totok-totok bebal ni asik kena kencing saja dengan ketua penipu tu.. hehe.. kena faham.. orang angkuh selalu kena gelak dengan orang bila tau pekung sebenar.. so anda nilaikan...

anda lihatlah sendiri kekantoian bersih... 300k konon.. pui... KLIK

5 ulasan:

  1. tu sebab tak berani nak buat kat stadium...nanti nampak la sikit je yang datang...

    BalasPadam
  2. Banyak la tu....Majority ada 2,3 Split-Personality Syndrom

    BalasPadam
  3. nampak buruk laa pulak kl ni kan

    BalasPadam
  4. Drp gambar yg dpt dilihat susah nak kata ada 10,000 org yg menyertai Bersih 3.0. Termasuk yg menengok2 saja, anggota2 polis, keselamatan, juru gambar, pemberita, wakil Bar Council dll, maka anggka 20,000 sahingga 25,000 mungkin ada. Kanak2 pun ada dlm 50 hingga 100 org.
    Jika pun benar seperti Anwar kata penyokongnya ada 300.000k takanlah kereta polis yg bolih ditebalikan dan kemusnahan yg berjaya dilakukan amat2 sedikit (macam kerja 50 org sahaja). Kalau benar 300,000 ribu yg menyokong untuk merusuh Malaysia dah hancur dan kini didlm tanggan pembangkang. Putrajaya dah lesap. Ini cakap2 mainan budak2.

    BalasPadam
  5. itu la pasal.klo nak berhimpun pun,jgn libatkan org yg x ada kena mengena dgn perhimpunan ni.sbb tu la beriya2 nak buat di jalanan.supaya nampak ramai.terjadi rusuhan,org ramai cedera sedap mulut tuduh polis.buat kat stadium kan senang.org ramai x marah.

    BalasPadam