Isnin, 7 Mei 2012

asmin ali tak puas hati dengan kak wan?

erm wah asmin.. dasat.. tapi aku nak kobarkan lantak hang lah asmin.. mak jangan di buat macam tu.. kalau dah kaya raya pun.. kalau menyintai anuar sekalipun.. mak kau jangan lupa.. tapi dek kerana politik anuar ibrahim tu dan cita-cita nak jadi menteri besar negeri pasolla.. so asmin peduli apa nasihat kak wan azizah tu.. kan.. alah.. bila mak sendiri luahkan berkenaan dia.. dah dah nama umno juga yang naik.. so jangan pulak kak wan azizah pun dia akan tuduh umno punya skrip hehe.. adui.. lantak hang la..


SHAH ALAM - "Azmin sebaiknya melawat dan menziarahi ibunya kerana itu salah satu tanggungjawab beliau sebagai anak," kata Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.


Beliau ditemui wartawan pada Majlis Makan Malam Bersama Pemimpin Pakatan Rakyat di bandar i-City di sini, malam tadi.


Diminta mengulas kenyataan oleh ibu Azmin, Dr Wan Azizah berkata: "Saya menasihatkan kepada Azmin supaya pergi berjumpa dengan ibunya."

4 ulasan:

  1. http://azlantaib.blogspot.com/2012/05/tian-chua-pernah-buntingkan-perempuan.html

    BalasPadam
  2. Konpem keje UMNO...Azmin tak tweet cuma Umno yg tweet, gunakan computer dia masa dia masuk tandas...

    BalasPadam
  3. Oi sengal.. pegi la blk tengok mak kao. kesian org tua tu.

    BalasPadam
  4. mak / ayah / abang / kekasih / adik dia hanya anwar (anwarlah kiblat azmin) Dia sedar bila nyawa dah sampai ke halkum..

    BalasPadam