Khamis, 17 Mei 2012

AZWAN ALI.. NAK INSAF.. CEH.. LUPAKAN..

azwan ni spisis meroyan macam orang pompuan.. sebab dia ada hormon pompuan.. hehe.. kalau orang lain di timpa musibah.. tak perlulah kita andaikan ini adalah bala.. doakan baik-baik saja kepada yang terlibat.. ini tidak.. kata ko pergi menunaikan umrah.. tapi hati macam tu juga.. ceh.. azwan-azwan.. tau dendam kesumat kat umno tu dah memang tak boleh lari dah.. patutlah ramai rakan artis naik jelek dengan sikap dia, mulut dia.. so kita sendiri tau dia memang golongan toit toit... so faham-faham jelah... mulut mesti longkang kan.. haha.. pui...

sumber AAKJ

9 ulasan:

  1. Gua dari mula kenal dia ni, memang tak penah respect pun. Kalau ada rancangan dia, gua ubah saluran lain. Bodoh je tengok dia nih.

    BalasPadam
  2. Aku lagi la meluat tengok muka dia... Kalau ada je muka kat tv aku blah je... tengok dia ingat LGBT..

    BalasPadam
  3. BAGI SAYA AZWAN NI ALLAH DAH BAYAR CASH PADA DIA.....TIDAK MENDAPAT KEBERKATAN DARI ALLAH TU YANG PERANGAI TAK BERUBAH.

    BalasPadam
  4. psycho mamat ni..kejap nanges kejap giler kejap minta maaf kejap lg mencarut2..xgune pi mekah wat umrah kalu saje nk show off..

    BalasPadam
  5. jadi makanan buaya mungkin boleh..tapi nak ke..buaya makan samdol ni hahahaha....

    BalasPadam
  6. SI PONDAN TUA MONTOT LEBAR NI CKP BYK JEK BROO..MAIN WAYANG SAMPAI MELELEH AIR MATA TU SEME DRAMA SKETSA JEK. TP PECAYE LAA ORG DH NAIK MENYAMPAH KT DIA..LEN KALI ADE KE ORG NK PECAYE CKP DIA LG..NO WAY MAN...HARKK PTUIHH!! KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  7. dia nak glamor cara politik keh keh

    BalasPadam
  8. hahahha... dia jadi camni, mesti salahkan UMNO nih..!! ahahahah...

    BalasPadam
  9. iskh..aku loya tngok nyahtksdrdunia ni..sekali tu dia muncul kat melodi, tk psl2 je kna tuka channel lain.. Geli dan mympah sesangat dgn mulut longkang dia tu. Buat jatuh ranking saluran tv je kalo jmput dia..

    BalasPadam