Khamis, 3 Mei 2012

BILA TEMBERANG SUDAH PECAH... JADI BEBAL.. SEPANJANG MASA...

itulah peranan yang jibraun pakatan, dah sebati dengan cerita tak betul... bila kantoi mereka buat lagi cerita lain.. ades.. apelah bodoh piang mereka ni oi ai.. sengal.... pendedahan dari my massa memang mereka nak cakap apa... keke.. menyamar lah... ni lah.. dah korang buat huru hara... orang lain pulak yang disalahkan.. ape buduh punya perangai... da...

ps: bodoh akan jadi bodoh sebab mereka akan terus menjadi bodoh.. geng sendiri mereka kata orang pdrm.. ceh.. bila majoriti dalam pakatan tu memang bodoh so akan wujud pemikiran paling bodoh sampai orang akan kata... betapa bodohnya mangkuk ayun punya pakatan... pui...!!!!

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Puak pakatan ni ... kalu dak terkantoi akan cakap ada SB yang provoke ... dari Bersih 1 sampai bersih 3 bercakap benda yang sama ... tapi yang peliknya ...kenapa peserta Bersih tak belasah orang dikatakan SB menyamar sebagai peserta Bersih semasa SB-SB ini buat provokasi kat Polis ... Kalau dah dari awal kata dia orang tu SB ... Belasah la... tak pun paling lekeh ...tangkap dan soal siasat ... (Sebenarnya tak ada SB yang akan merosakkan negara sendiri ... cuma Anwar dan pencacainya saja yang sanggup berbuat demikian)..

    BalasPadam
  3. itu worang terus mati lg baik juga, sendiri cari susah, byk bodo juga, rmh kasi tinggal cini k.l. mari sorak2 jerit2 serupa gila punya worang, uang abis, bdn sakit, bkn cikit punya bodo tp byk punya bodo.., chittt..

    BalasPadam