Isnin, 7 Mei 2012

ciputdin jerawat batu.. kantoi.. mana nak letak muka jah.. kikiki

apa da saifuddin, entea kalau nak sedapkan hati anwar brahim sekalipun.. buatlah researce betul-betul keke.. kan dah kantoi.. siapa malu.. malu betingkat-tingkat pulak tu.. kah kah.. adui pkr oh pkr.. parti kongkek rakyat ni.. asik nak menipu orang jer kamu ye.. dah dah masalah dalaman banyak.. asik nak cari modal bodoh je.. udah-udah le tu.. buka 1 pekung orang... 10 pekung parti pkr keluar serentak.. maknanya apa tu.. maknannya.. pkr ni dah nak mampos dah.. pemimpin-pemimpin mereka semua gila dah... gila kuasa, gila seks, gila aiskrim, gila fitnah, gila lubuang konyet dan jadi mak lampir pun ada.... keh keh.. anda sendiri boleh menilainya betapa busuknya parti dari mr anwar ibrahim ini.... u decide... pui...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan