Rabu, 16 Mei 2012

DAP BAGI HADIAH 50K DEKAT TUNKU AZIZ SUPAYA KEMBALI... DEMN

dap akan kata mana ata lasuah.. itu luit haliah.. luit sedekah dari i tau.. umno je rasuah.. kata mangkuk ayun dap itu.. pas kata pulak takpe.. itu tandanya.. mereka menyayangi tunku aziz tu.. so duit tu harus.. dan bukan rasuah.. rasuah lain.. hehe... kalau umno buat macam tu baru rasuah.. kita sekapal dengan dap, no hal apa-apa pun tak kan orang tau itu rasuah.. sebab dap banyak baik hati... kata totok pas yang lain...

mampos cara politik songsang cara pakatan ni.... pui... RM50, 000 hadiah yang dap nak bagi dekat tungku aziz.. hehe.. senangnya leh dapat duit... tapi maruah bukan dengan nilai wang ringit.. betul.. so anda boleh nilai betapa demokratiknya dap kan.. so tu yang pas sayang giler..

4 ulasan:

  1. puak gila babi memang macam ni la bro..parti komunis rasis anak beranak!

    BalasPadam
  2. Mereka kehilangan seorang insan yang sangat berperinsip penuh integriti, kerana perbuatan mereka sendiri.

    BalasPadam
  3. apalah istilah bersesuaian dlm hal ni.cina buta ke gila talak.

    BalasPadam