Khamis, 3 Mei 2012

dek kerana mereka memang ganas.. mereka tuduh polis menyamar!!!!



nak spin kata polis yang memandu waja ni langgar orang sampai patah riuk.. tak jadi... so mereka nak spin pulak yang mulakan keganasan adalah polis juga.. hehe.. dei.. beruntunglah.. dapat polis yang ganas.. macam dekat usa, greece, sepanyol.. bukan patah riuk.. tapi koma.. ada faham... tapi mereka ni nak juga sebar cerita bodoh.. pas kan.. biasalah bodoh.. nak buat macamana... so korang tengok gambar bawah ni.... mata tak sama pun.. main sebat je spikulasi depa ni... sengal gila... kekeke... ai pakatan dah cuak sebab kantoi buat durjana masa bersih... kah kah kah kah...


keke.. ni pun depa dok edit.. cilakak.. kekeke.. adeh.. sial tullah puak pembangkang ni pui... hahaha..

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. mata x samer ler, apa kata ko org cari jer polis ni, lepas tu suruh dia pakai baju apa yg ko org nak dia pakai

    BalasPadam