Jumaat, 4 Mei 2012

gambar ni umno dah edit.. so ko nak cakap apa?

amacam.. sakit telo.. apa ingat dengan belagak setan kata kat bersih ramai 50k ye.. ni gambar di besut terengganu... amacam terer tak umno edit.. pencacai.. hehe.. tu baru sebahagian tu beb.. belum 100% turun.. kalau tak terkoyak seluar anuar ibrahim keke.. so yang nyatanya yang datang masa bersih,  mereka tu minoriti je.. so rakyat malaysia memang yakini bnlah boleh memerintah malaysia dengan seadanya dengan izin Allah.. pakatan... ermsp... dekt selangor ni .... sampah pun tak leh nak urus... nak sembang negara... pui

juak-juak ni edit.. jangan percaya... hehehe

44 ulasan:

  1. alah...tak la ramai mana pun....yang datang tu pun sbb nak makan free...bkn ikhlas pun..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ikhlas atau tak tu bukan hak kau.. kau ni handal la sampai org ikhlas ke tak kau leh tahu.. ni aku ikhlas nak cakap.. kalau dah bodoh n bebal tu jgn pula cuba nak memperbodohkan org lain.. kau lain la, dah memang suka diperbodohkan oleh ANUwar n sekutu2 hanjing nyer....

      Padam
  2. mmg aku xpercayakan umno.. skang kau nak cakap apa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagus~.. sekurang2nya kt sini kami tau ko bebal~! sbb ikut pd yg bebal!

      Padam
    2. xpercaya tu hak kau.. sebab Umno pun x perlu org bebal cam kau...

      Padam
  3. http://hanifmaaconsult.blogspot.com/ tumpang lalu ye empunye blong..:-)

    BalasPadam
  4. erm.. kiki sakit telo dah.. kikiki.. tak percaya sbb entea kiciwa punya kaki.. mcm anwar.. kikiki.. poodah..

    BalasPadam
  5. bekas pengundi pas ttwangsa4 Mei 2012 10:11 PTG

    Pergi jahanamlah kau nak percaya ke tak percaya umno.Aku yakin BN akan menang agak besar kali ini,tak terlalu besar tapi lebih baik dr 2008.Contoh paling dekat 1 undi untuk pas dah ilang dan beralih ke bn iaitu dr aku sendiri hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang banyak melawan PAS & PKR skrang ni bekas org PAS & PKR aku setuju dgn mu..Tak sabar nak tengok PAS tertonggeng kat PASIR PANJANG tempat Nizar.

      Padam
    2. sama mcm aku lah....ak kt kdh...sb musabab nya azizan yg xthu nk perintah...tp nk tunjuk pndai...tp yg dia kuar kn kt media lg penipu besar...nyamuk2 pas kalau tak tau apa2 jgn nk mengata lbh sb gajah2 pas yg bikin ni dulu...

      Padam
  6. salam... betui tu brooo... yang tak percaya kat UMNO tu semua nya kecewa.. adalah sebab depa tu kecewa..

    BalasPadam
  7. hehehe... pas dulu dia ada otak sikit sekarang semua otak dekat lutut dan pungkoq.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. skrg mmg dh takdak otak langsung...

      Padam
  8. Tanpa Nama May 4, 2012 07:04 AM...

    suka ati ko la nk ke x pcaya sapa2 pun.. ada kami kisah sngat ke...tp aku pcaya sngat ko mmg sayang sngat aiskrim nuar kan kehkehkeh....

    BalasPadam
  9. Tambah satu lagi undi utk BN...dulu aku undi Fuckatan...

    BalasPadam
  10. tambah satu lagi undi untuk BN dulu aku pangkah PAS. PAS dulu x sama dgn Sekarang....

    BalasPadam
  11. hahaha..rmaiiiiiinyaaa..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .org beruniform..hahaha
    dah bg surat kat semua uni/politeknik pksa datg lg mau kecoh..

    BalasPadam
  12. samelah ngan haku....siap la aku nk ajar fuckatan ni...menyesal aku pangkah korang dulu..ingat nk bg chance...rupenye hampeh...

    BalasPadam
  13. PRU13, hanya p.pinang saja 50-50..
    Lain kembali kepada BN !!

    Soo, nasihat aku kepada member baboon kuning fuckatan...sila standby bebanyak pil darah tinggi dan anti sakit jiwa..

    kalau malam tu kelantan jatuh ketangan BN, wally ajis pasti kena usung ke IJN lagi..

    gen2felda

    BalasPadam
  14. yup penang je rasanya payah sikit... yg lain insyaAllah.. nnti mesti jebon2 pakatan akan cakap.. pilihanraya tak adil.. hehehe.. poyos..

    BalasPadam
  15. hahaha...yg pergi bersih tahun sudah pon sebab nak makan free jugak...maklum laa dah dapat info awal2 polis buat nasik beriani..hahaha

    BalasPadam
  16. ye tak ye juga.. ada nasi briani la free lak tu kekeke.. ades.. kejam tul polis ek..

    BalasPadam
  17. Aku pun x mau pangkah PAS dah.....Nak pangkah BN plak lepas nie.

    BalasPadam
  18. sikitnya yang datang. adalah 2, 3 ratus saja. yang lain tu anggota polis yang menyamar. begitulah cara pemikiran puak pr. macamlah yang attend bersih 3.0 secara sukarela saja. nik aziz pun dah ngaku beri duit. Hidup BN.

    BalasPadam
  19. Semua ni SB belaka... bukan rakyat pun... Kih kih kih kih...

    Panas!! Fax Najib Minta 1 Billion Didedahkan!!?

    BalasPadam
  20. 1 undi utk BN

    Aku covert dari PAS ke BN...

    Baru aku sedar UMNO cukup menjaga org2 islam.....

    Dulu time taksub PAS aku xnampak semua ni

    Tak caya cuba korang g ceramah PAS...dialog sama!!!!

    Ni ayat aku ingat smpai sekarang

    "Kalau PAS menang kat Kedah, Esok kita buat hudud!!! kita tutup semua pusat hiburan!!!"

    Dh nak PRU 13 skrang...tp janji?????

    If xtipu aku undi PAS....tp stelah di tipu macam budak xsekolah....mmg tiada maaf bg mu...so sorry....

    Lg2 bila dh bergabung dgn PKR, DAP......lg la susah aku nk undi....

    Tolong lah....berganbung sama2 islam melayu ni...

    BalasPadam
  21. aku pun pangkah umno nanti.

    BalasPadam
  22. Aku pon nak undi BN/UMNO.. dulu saja nak try tenguk boleh ke puak puak tu ntadbir.. rupa hancooooorrr , kalau terus aku ngundi depa rasa jahannam negara ni, minum air longkang anak-anak aku nanti, so kali ni dan seterus nya BN lah pilihan yg terbaik

    BalasPadam
  23. org Bn mengaku undi pakatan pooorah...bn kikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. parti ajaran syiah5 Mei 2012 5:55 PTG

      kau 2 yang ngok....aku yang pangkah..aku tau la....jangan nak kata orang ngok walhal diri sendiri lagi ngok...sama macam pemimpin kau...salah orang nampak..salah sendiri tak pernah sedar...kata ulama tapi ikut ambiga kafir..2 pon ada hati kata orang islam yang xsokong dia kafir...dia 2 sapa nak kafir kan orang...zaman akhir zaman ni memang ramai yg jual agama untuk kepentingan diri sendiri... kau xsuka negara aman kau pegi bawa sedare mare kau g duduk thailand@ iraq...jangan nak menyusahkan hidup orang lain..bebal sama dengan aziz...hudud pon da hilang sebab dap xsokong...macam 2 nak suruh ikut ulama kau 2? sorang ulama tidak akan pernah sama sekali ikut telunjuk orang kafir...

      Padam
  24. Aku pun dulu pangkah pas...ingat ada perubahan...mmg ada..tp semakin teruk.so.tahun nie,,mmg beralih arah laa...bubye...

    BalasPadam
  25. Wahai UMNgok....kmu tu yg KELDAI YANG PALING BONGOK, BAHALUL, DUNGU diantara KELDAI2 yang ada didunia ni. Poooorah

    BalasPadam
  26. aku benci penyokong israel..persetankan kamu semua!. undila dap,(ekonomi suda drg pgang,kalo kuasa lagi....fuh !,,,)

    BalasPadam
  27. Aku pun...undi umno/bn..x kan nak undi pelakon porno kot!!!

    BalasPadam
  28. AKU HARAMKAN TANGAN AKU NI PANGKAH DAP DAN SEKUTUNYA!

    BalasPadam
  29. Kerajaan bn yg terbaiks...pr blum lg mmrintah dah mnunjukkn kganasan..

    BalasPadam
  30. politik bgaikan topeng.......dua2 same jer...inilah pnybab org melayu akan pupus hak xlame ag....mcm2 jnji tabur at kaum len hujung2 org melayu ke tanjung....mcm p.pnang...pndapat saye...pinang da jadi satu contoh negeri cina...org cina sudah bankit ngok PR pgang. bnyak benefit dwg bley dpt....slap2 org cina mca pun pgkah PR.....yg problemnye skang org melayu xsdar2...xbgun2....bgadoh same sndiri,ikut demo anjuran dewa seri ambiga pastu katanya brjihad....haha..yg satu nie, agama kuat boleh gelar org setan dan seangkatan sesuka hati.....yg satu nie mncari kisah aib org....yg satu agi nie mne2 pun dye boley...flexible.yg pnting jdi P.M...tu yg bercabang2 parti nie..jadi laa melayu penylamat bangsa..jgn jdi Me-Layu...mmg layu laaa...

    BalasPadam
  31. juak2 pr bkn bleh terima semua ni. semua nnt bgtau tipu. spr berat sebelah. penah tak korang perasan. dlm bilik mengundi, pemerhati politik yg paling ramai adalah PR. Pasal DUN je kat pkr/Pas parlimen lak dap/pkr. pemerhati kat bilik mengundi pun nk letak 3 sekali wakil. tp BN cume letak sorang je wakil setiap bilik mengu di sebagai pemerhati. tak caya tgk je la PRU13 nnt. nnt bila kalah,melenting tak puas hatii. bgtau SPR berat sebelah

    BalasPadam
  32. aku ade kat situlah..........akupon ambil gambar gak... kalu tak caye tanye nuar berahi... tentu dia kata EDIT ......tapi yg sah TAK EDIT... ke2NYA tak edit asamada gambar NUAR dan ajmin.........

    BalasPadam
  33. BERSIH 3.0 byknya dr kelantan, ganu, kedah, perak, n.s, johor, indon, bangla, myamar,kiranya merata tmpt, yg kt ganu tu org sana aje...kalu merata tempat, satu negeri ganu pun tak muat..tu lah di namakan MAJORITI

    BalasPadam
  34. bahang belake5 Mei 2012 9:24 PG

    Gambar tu sebenarnya 'Semarak Merdeka' tahun lepas di Jerteh. Anak-anak Besut yg memegang jawatan tertinggi dalam sektor awam dan swasta turut menjayakan program tersebut. Masa tu aku ada sekali.

    BalasPadam
  35. bn jatuh dulu coz kecewa dgn paklah....dr mahathir pun kuar b.n time tu...
    pas dulu k ja masa zaman allahyarham fazdil nor...tp skrg semua gila kuasa..semua b.n buat haram...tp bila pas buat bleh plak...hmmmmmmmm....dunia dunia....

    BalasPadam
  36. selangor adalah negeri yg berpendapatan tinggi.. kalu BN nak tipu undi mane leh selangor lepas kat PR.. pikir la skit.. penang pun same.. bodoh betul puak abg nuat ni

    BalasPadam
  37. Bodoh! Bodoh! Bodoh! Bodoh semua yang sokong PAS, PKR dan DAP!!

    BalasPadam