Khamis, 3 Mei 2012

GEMPAR!!! APA KATA ANDA? BAIK PUNYA KANGKANG... PUI


ps: diikutkan masjid tak jauh mana pun.. tapi kerana pahala dari bersih dikepalai pejuang murtad... melayu Islam tak kisah.. anuar brahim pun sembahyang pakai kasut... kita nak cakap apa... pas erms.. senyap memkhinzir buta jelah mereka tu beb.. asal kalau hal tu bukan berkaitan umno.. mereka kata hehe.. tak pe.. ok.. tapi kalau berkaitan umno.. syaitan mula merasuk... so kita panggil parti pas ni parti syaitan.. sebab yang ada didalamnya syaitan bertopengkan manusia... ada betul? puilah..

9 ulasan:

  1. Dimana mana pun boleh sembahyang...tak salah ! Tapi mereka ini baru mengerjakan sembahyang BELUM mendirikan sembahyang !

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Wajib dituang timah yang mendidih dalam telinga orang yang dengar azan, tapi tak pergi berjemaah di masjid..Hadis Nabi..jangan ditiru cara syiah yang menyesatkan,solat jama walau tak ada keuzuran pun boleh..Bahkan sampai satu tahap tak solat langsung pun boleh,sebab ayatullah diaorang boleh ampunkan dosa...Orang pas kena fikirkan soal ni,aku pun bukan peminat umno\bn tapi aku benci orang yang kafirkan para sahabat nabi, walau besar manapun serbannya.

    BalasPadam
  4. Hang global poduk apa ka jadah...pi meniaga tempat len buleh dak....meluat menyemak...kalu hang dah kaya buat apa dok cari downline lagi ! repot kat bank negara kanggg !

    BalasPadam
  5. terkeras ko*e plak tengok china doll. tapi apa kan daya aku tak mampu . kalo la aku diberi peluang macam azmin , anuwar ... messti aku cari punya

    BalasPadam
  6. dah Masjid dekat, pegi je solat berjemaah disana. kalau mcm ni boleh la dikatakan untuk menunjuk2.

    BalasPadam
  7. isunya di belakang pemuda tersebut.. amoi cina tu tgk saja pakaiannya.. kangkang baik punya.. so kita nak cakap apa lagi...

    BalasPadam
  8. hipokrit punya worang, ingat apa lu bikin kecoh cini k.l. betul2 jihad ka @ jahat? balik kampung tnm jagung la bodo punya worang...,cini k.l. mari apa bikin? bikin kecoh saja 1 apa pn tarrak.., porrrah...

    BalasPadam
  9. drang kan lebih alim dr org lain..lebig Islam..konon solat dpn org ramai dh ckp hebat...tp wat benda2 yg bertentangan..merosakkan harta benda awam, membahayakan nyawa org lain..

    BalasPadam