Rabu, 2 Mei 2012

kalaulah polis malaysia macam polis sepanyol ni.. baru ada akal..!!!!



nasib ni bukan polis malaysia... yang dijaja puak puak jenglot dok kata polis ganas lah.. apa lah.. nak tanya.. yang patah riuk siapa.. polis kan masa bersih 3.0 hari tu.. manusia sesat dalam pakatan akan buat apa saja nak burukkan polis... bangsat!!!!

6 ulasan:

  1. Spot the similar……. between:

    http://1.bp.blogspot.com/-6KdgRpq8_RE/T5wtxGlnpkI/AAAAAAAAAAU/UfO8H0uGh4w/s320/1.JPG

    and this….

    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

    Got something????

    BalasPadam
  2. sama je dgn polis malaysia.
    bezanya polis sepanyol tak attack wartawan.

    BalasPadam
  3. sama ke..?..buta perut ke buta hati ke buta mata..

    BalasPadam
  4. it is Standard Operating Procedures for Anti-Riot Police...there is no FLYING KICKING, PUNCHING, SLAPPING and non-SOP things....;p

    BalasPadam
  5. klu aku jadi polis memang bantai cukup2...mana yg kurang ajar..... ada ku kisah...!!

    BalasPadam
  6. sebab tu ko xleh jadi polis...akal pendek....nak bedok org je tau....

    BalasPadam