Rabu, 2 Mei 2012

kan aku cakap gambar jilat aiskrim asmin tu fitnah...

jangan lah korang percaya la weit..hehe.. cuba tengok mana ada sama.. kan lain tu.. giler ke tu asmin.. hanya orang takda mata je kata tu memang asmin.. aku sendiri pun akan cakap tu bukan asmin.. hehe.. tak caya.. siapa suruh korang percaya... lalala

 ais bukan tu.. bukan la..

ni baru betul asmin.. hehe tapi kenapa macam sama je baju dia.. ek.. hehe

sumber dari mpp online

13 ulasan:

  1. ayoyoyo..baju mane2 boleh beli..mane boleh sama..mmg org mcm tuh xkan ngakunyalah...

    BalasPadam
  2. SUSAH.. SUSAH... SUSAH KALAU TAK PERCAYA..

    BalasPadam
  3. ini analisis di brobecx

    http://brobecx.blogspot.com/2012/05/hot-scandal-azmin-ali.html

    BalasPadam
  4. harap bloggers dapat detail pempuan tu dari situ dari dapat citer assmin atau tak hehheheh.....senag jer nak cari detail peribadi pempuan tu hehehheehh jeng jeng....nak asi krim gak

    BalasPadam
  5. Org macam ni kalu muka dia sebijik2 keluar siap zoom sekali pun mereka tkkan mengaku, sbb dasar kulit babi, tk tau malu....lepas tu spin ckp BN yg fitnah. Tunggulah akan sampai masernya kebenaran itu sampai...


    JEBAT MELAKA

    BalasPadam
  6. kebenaran tu dah sampai dah sebenarnya jebat melaka.. heheh..

    BalasPadam
  7. 1. Azmin "Saya sudah mengesyaki kedai yg menjual t-shirt yg sama juga adalah seorang peniaga yg juga ahli UMNO"

    2. Azmin "Bukan saya, gambar lawatan ke kedai2 itu juga bukan saya, mungkin dia org yg sama seperti di dlm CCTV itu, tapi itu bukan saya"

    Lain-lain korang tambah ler..hehehe...

    BalasPadam
  8. Mesti tu t-shirt fovorite dia kan?

    Jumpa rakyat pakai t-shirt sama, jumpa awek pun t-shirt sama. Mesti nampak hensem dia rasa. T-shirt ada 'ong' tu...

    Ekekekee.....

    BalasPadam
  9. tak sama,yg sama cuma jam je,ha ha

    BalasPadam
  10. Baju oh baju kenapa engkau sama..bagai mana aku tak sama nuar belikan aku...

    kalau zaman P Ramlee dulu boleh lah nafikan pakai filem hitam putih...rasakan puak pakatan

    BalasPadam
  11. kalau di tanya wartawan.. kenapa baju sama.. ini salah umno.. mereka buat... mengapa pulak jam lebih kurang.. semua ini konspirasi umno.. mereka yang rancang.. hehe

    BalasPadam
  12. He he he ho ho ho ha ha ha sungguh menggelikan hati perempuan suka makan aiskrim Azmin UMNO pula disalahkan. Salah kau juga sebab tak siasat siapa perempuan tu.Kau Azmin tak ambil pengajaran dari bos engkau Anwar. Akhirnya kau kena dengan konspirasi UMNO khayalan kau...muahaaaaa

    BalasPadam
  13. agak2 azmin tgh buat ape ek skarang?nyorok bawak katil kot...

    BalasPadam