Rabu, 9 Mei 2012

kebebasan bersuara cara dap.. pakatan amnya.. hebat kan..

wah dap ni caranya memang bagus. bagus kan.. dalam parti mereka tidak boleh sama sekali membantah atau mengkritik.. kalau kritik.. siaplah.. patutlah dalam pakatan.. kemungkaran semua mereka simpan dalam poket.. hehe.. so kalau bersuara... ko siap la brader.. ceh..

tunku aziz sebelum ini mengkritik mengatakan bersih 3.0 tidak perlu... dan tidak harus di adakan sekalipun.. erm... so dek kerana mengkritik.. dengan kuasa veto dap.. tempoh senatornya tidak dilanjutkan... so macam ni ker kebebasan suara cara pakatan brader.. hahaha... jahanam kalu memerintah Malaysia beb... pui..

4 ulasan:

  1. DEEAAPIG AMAL KEBEBASAN CAP AYAM JEK BROO..KEHKEHKEH HARKKK PTUIHHH!!

    BalasPadam
  2. tak boleh kritik puji je boleh ceh.. serius mcm komunih.. style korea utara tu haha.. kritik lah.. siap satu keluarga kena penjara hehe

    BalasPadam
  3. CAT, HAK ASASI dan KEBEBASAN BERSUARA dalam DAPig = LONGKANG

    BalasPadam
  4. Nak survive dalam DAP jadilah macam BIAWAK LGE

    BalasPadam