Khamis, 31 Mei 2012

KERAHAN UNTUK AHLI PAS.. SEMPENA HIMPUNAN HIJAU... KERAHAN???

hehe.. dek kerana sakit hati kerana perhimpunan ulang tahun umno berjaya bulan lepas... jadi pas pun tak boleh nak bagi chan.. jadi mereka kerahkan ahli-ahli pas yang ada di seluruh dunia supaya hadir pada 1 hb jun ini di alor star.. hehehe.. erm.. buat lah pas.. kumpul 15 juta pun aku tak heran.. puak-puak penjilat tegar dap ni memang dari dulu dendam kesumat dengan umno... taktik nak menjahamkan umno dari dulu tak berjaya-jaya... Allah melindungi parti umno.. walau umno bukan 100% betulnya... tapi sekurang-kurangnya umno berusaha memulihkan dan memperbaiki... pas? sejak berkawan dengan dap... mereka jadi lebih radikal... perut hijau.. pui...

ps: juta pun juta lah.. tapi agak-agak dap nak heran.. keh keh.. umno lagi lah.. orang macam aku ni mesti le kata.. ahh langau hijau memang macam tu da... hehehe

6 ulasan:

  1. "membangun negara berkebajikan"....mana hilangnya "membangun bersama Islam"....
    apa dah jadi dgn Parti Ajaran Sesat ni...

    BalasPadam
  2. tajuk sebenar ialah Kerahan Ahli ke Perhimpunan LALAT Hijau menuju Putrajaya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perhimpunan Lalat Hijau menuju Tahijaya....tu baru betul...urung la taik tu puak2 lalat hijau....

      Padam
  3. membangun negara kebajikan untuk rakyat atau untuk pemimpin.yg jelas setakat ni untuk pemimpin,rakyat asik derma untuk pemimpin je dengan bermacam alasan perjuangan untuk menegakan islam.

    BalasPadam
  4. petang ni hujan akan turun dengan lebat di alor star sebab awan mendung gelap sedang berarak dari sg petani menuju ke alor star, bukan hujan rahmat tapi sebab himpunan tak berkat

    BalasPadam