Rabu, 2 Mei 2012

kita tengok strategi anwar... BALUN PM DAN TPM.. ALERT BEB!!!

so mainan ini dah dicanangkan hebar di fb dab blog pakatan.. ai semakin panas kerana katanya datang dari sesi parlimen... kepada rakan-rakan blogger.. yang otaimer,..harap leh tolong bagi penjelasan dan counter balik kepada mereka yang membuat fitnah ini... mereka dah makin pedas telinga dengan kes bersih.. dan isu video azmin ali yang klon tu... so harap jangan dibiarkan mereka bermaharajalela... fight....

pm dan tpm kita mereka dah balun kaw-kaw ni... syiah betul.. pui..

ps: kepada blogger otaimer... rasanya boleh tulung kot... thankz..

ps: disebabkan tak leh nak spin pasal bershit sabtu lalu.. mereka cari isu ini untuk cover up balik kemaluan mereka dan paling panas mereka dah tak tau nak tipu apa dah dengan video aiskrim asmin tu.. hehe.. betul tak... kikiki

6 ulasan:

  1. kalo menghasut perkara palsu seperti ini tak boleh saman ke? Saman je RM100 juta puak2 ni.

    BalasPadam
  2. perbelanjaan besar tu belanja untuk rakyat.PM dan TPM ada nilai komersil, jika belanja upah untuk hadir bershit 3.0 hanya rm150.00 aje tujuan nya pulak nak gulingkan kerajaan yang sah ..
    dosa beb!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. BELAJE UTK RAKYAT APE SLHNYE. TU KN MMG TUGAS PM DAN TPM BELA RAKYAT. KLU MCM WALLY SLIPAU PAU DUIT SUH MEMBAZIR KAT BERSHIT APE KEHE. RAKYAT KELANTAN TOGAK AIR KOTOR 24 JAM SELAMA 21 TAHUN APE KEHE?? HUHUHU

    BalasPadam
  4. ape ke bangang ni..guna la akai..lawatan bukan nye men bodo jew..mustila lawatan sambil beri peruntukan untuk pembangunan setempat..adui..untuk rakyat gak..

    BalasPadam
  5. kan senang cerita.. bila kelaur negara.. duit keluar mereka bwa masuk pelaburan berbillion2 .. tu yg puak pakatan dok spin tu.. cit..

    BalasPadam
  6. Alert (satu lagi gelombang fitnah Fuckatan akan dihasilkan):

    Pagi ini 3 mei 2012, suaram akan membuat sidang akhbar mengenai scorpene yang melibatkan NAJIB RAZAK, sidang tersebut akan dibuat pada pukul 11 pagi di Selangor Chinese Assembly Hall.

    BalasPadam