Sabtu, 19 Mei 2012

KUTUK KERAJAAN BUKAN MAIN.. TAPI DURIAN RUNTUH FELDA KASI SAPU JUGA.... PODAHH!!!

biasa la, spisis kongkang pasir macam mereka ni mana ada malu, siang malam kutuk kerajaan BN macam-macam, di sebarkan segala buruk bagai demi memuaskan hati songsang mereka tu... tapi paling pelik dalam dok kutuk-kutuk tu, bedal juga habuan yang kerajaan bagi, alasan... kata mereka ni duit rakyat juga ni.. wei totok pakatan  yang gila.. ni ker korang dok sebarkan cerita sial yang katanya kerajaan sangat zalim... zalim ye..

aku kenal ramai spisis macam ni, tak reti bersyukur.. kadang-kadang dapat je bantuan kerajaan, dapat je apa yang kerajaan bagi, kita bersyukurlah kepada Allah sebab kerajaan tu kerajaan BN, kalaulah pakatan.. erm.. janji jelah.. janji dan janji.. perlaksanaan... erm.. nilaikan sendiri kerajaan pakatan ni ikhlas ke tak nak bantu rakyat... tak pun nak kuasa je kot... bila dah dapat kuasa... lantak koranglah apa nak jadi... pui... banyak bukti mereka memang macam tu bila berkuasa.... tapi tulah yang dok percaya tu yang agak heran tu.. main percaya bulat-bulat apa saja pakatan ni janji... bukalah minda kamu wahai pentotok....

5 ulasan:

  1. DGR KATE MAZLAN ALIMAN SAKIT KEPALE KENE HEMPAP DURIAN!..RAMAI PENCACAI FUCKATAN YANG BEREBUT NAK RASE DUIT TU JUGAK WLUPUN MAZLAN TEGAH JGN AMIK..HABIS LER HARAPAN DIA NK JD CALON YB BAKAL BUNGKUS HUHUHU

    BalasPadam
  2. masalah, menghasut orang cukup hebat depa ni.. dah2 termalu sendiri.. padan muka kalu.. kekeke

    BalasPadam
  3. Jenis orang melayu yang tidak pakai otak bila bercakap, main ikut je apa orang suruh, percaya akan fitnah tanpa mengkaji dulu betulke tuduhan itu, sebenarnya ramai melayu haram jadah yang bodo piang ni kat malaysia, semakin tinggi belajar semakin bodo samada pemimpin, peneroka, peniaga, pelajar dan lain2 lagi. Mereka malas untuk berfikir hanya menerima tuduhan yang dilemparkan oleh Pembangkang terhadap Kerajaan tanpa menyelidik dulu akan kesahihan perkara tersebut, cakap2 berdegar degar tapi poket habuk pun tarak. Dah la miskin bodo pulak tu, tapi bab bercakap PM pun kalah, cakap berderai derai tengok2 jubur penuh dengan taik....pthuiiiih

    BalasPadam
  4. besarlah kemaluan simazlan ni

    BalasPadam
  5. Dasar orang pakatan muka tidak tahu malu.kerana dah pakai toping kulit babi.

    BalasPadam