Sabtu, 12 Mei 2012

LAGI GAMBAR EDIT DARI AKU.. DI BUKIT JALIL SEMALAM.. HEHE..







ps: sekian di atas keditan menggunakan camera canon eos.. hehe.. pepun.. perhimpunan ulangtahun umno telah membuatkan juak-juak kata dalam hati.... demn... hahaha...

5 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. woi.. boleh tk jgn promote invest ko tu kat mna2 blog? meluat sial... mna ada untung atas angin.. sure tak kekal lama.. bangang punya org...

      Padam
    2. nasihat aku, ko buat blog melebur ko sendiri. apahal nk menepek kt blog org lain. satu lg, tak baik ko untung atas peleburan duit org lain. aku ulangi "PELEBURAN" duit org lain. baik mintak sedekah, org tak marah...

      Padam
  2. aku rasa sblm hang, dah berjuta orang dah maki tukang lebur duit orang tuu... tapi biasalahh kalau bkn jenis muka biawak mcm anwar apa dia kisah?.. haha

    BalasPadam
  3. jumpa je siapa malaun ni yg dok jual2 ape keheanyer thah siaplah.. sohai tul.. kacau semua blog pro gomen je yang aku rasa.. ceh..

    BalasPadam