Rabu, 16 Mei 2012

NAJIB PM YANG SANGAT COOL....

provok lah macamana pun, memang pm kita ni tak makan provok.. di provok oleh kongkang kacuk babi cina baka komunih pulak tu.. najib memang pemimpin yang sangat cool bro.. kalaulah mr anuar tu yang jadi pm dan menghadapi situasi macam tu... agak-agak apa akan jadi?

IBARAT LANGIT DAN BUMI.. DAN PERSETANKAN SIKAP SIAMANG BABI YANG MEMBUAT ONAR SEBAB MEREKA DAH MEMALUKAN DIRI SENDIRI DAN KETUA MEREKA JUGA.. DAP DAN ANUAR IBRAHIM MESTI AKAN CAKAP.. DEMN.. TAK MENGENA LAGI... PUI...

baca seterusnya klik

6 ulasan:

  1. pasal apa depa ni berani dh wt gni?tmasuk la d malaysia?bersih 1.0 dgn 2.0 bangsa org2 ni kurang ikut..kurang sgt...pasal...akta yg dulu diguna utk komunis dh dimansuh.sbb 2 depa ni la paling yerr2 skali nk akta 2 dmansuh..akta apa?cek la sendiri..sbb 2 depa jd berani..fikir2 lah...sebab 2 depa berani timbulkan isu perkauman dan anasir2 yg boleh meningkatkan kepentingan depa..pendek kata, sbb 2 la depa ni kuang ajar...dah mmg bangsa takder adab.sbb 2 la bngsa ni digalakkan wt anak ramai2 d malaysia..Npa?sbb nak lbh ramai dr bangsa asal pemilik tanah ni..jd, 1 masa nnti, bngsa asal pemilik tanah akan disingkir..FIKIR2 la sendiri..jgn 1 masa nnti dh terhantuk baru nk terngadah...DAH TAKDER GUNANYA...p/s..pd depa fitnah2 ni takder per pn..dosa,pahala,halal,haram mmg takder dlm kamus idup depa..jd, mana2 kita ummat MUHAMMAD yg sesama islam..buka minda..buka fikiran..ana bkn org politik pun..tp ana ni pengkaji..ana dh nmpk sikap depa ni..dan ana kesal knpa org2 yg diperalatkn tak sedar2...TQ

    BalasPadam
  2. sedarlah semua orang melayu, cina bangsat ni nak tanah ni...

    BalasPadam
  3. macam la tok nenek hangpa dulu bersih sangat. apa china buat kat orang islam depa? tolong jawab wahai 2 ekoq cibai? nak sangat bersih belah balik tongsan, kut sana hang dapat bersih.

    BalasPadam
  4. kalau kat china ni mesti kena tembak punya

    BalasPadam
  5. Siall.. kasik bersih taikk kat jubo kau laa cina bangsatt...

    BalasPadam
  6. ceh... berak pun tak basuh, main pakai lap jer...nak citer pasal bersih ... ptuihhhh....

    BalasPadam