Rabu, 9 Mei 2012

NASARUDIN HASSAN TANTAWI KENA TIAW DI FB... AMEK KO..

ambil kau penganut pas.. kerana ajaran ambiga semuanya jadi weng otaknya.. otaknya asik jadi bebal sampai kiamat.. aduhai.. jom kita baca nasarudin hassan tantawi kena basuh di dalam fb.. orang berilmu bila berhujah... pakailah kamu serban besar sekalipun.. tetapi kerana kamu tidak ikhlas dalam memperjuangkan Islam... tapak kasut akan diberi.. ada beratus ilmuan yang hebat-hebat di luar sana kalau berdebat dengan lobai pas.. jadi mengkarung kuning pak lbai pas beb.. baru kau tau... ajaran pas semakin bodoh piang lah.. pui..

kerana bersih semua jadi bodoh, kerana bersih orang pas jadi malaun paling busuk dalam sejarah ketamadunan tanah melayu... busuk dan membusuk sampai ke usus.. pui la pas...


22 ulasan:

  1. cuba baca buku international jews tulisan henry ford...mungkin dapat idea kot...?

    BalasPadam
  2. Ingat pas je da jd ulamak? Puiiiii...... X pernah blajar erti riak kot dowang nih.... Bukak kitab sifat org riak...x kira besar mana kepiah atau sarban.... Bersihkan jiwa dulu baru nak bersihkan negara

    BalasPadam
  3. Dia apa kesah...kongkek pun depan mata dio pun...kalau dah kepala atas dah kata sokong ...tak nampak dah......PAS campur dengan tahi lama-lama jadi tahi....mulo lah buat benda serba serbi tak kena...ikut macam tertelan serban...tak ikut takut kat tok ketua.....baiah lagi....maka jadilah pengikut-pengikut PAS yang celaru....seperti hilang arah dah tuju...part nie akhirnya DAP lobih dominan...nak buat gapo kalau dah DAP yang dok perintah...sesen tak guna.....PAS ashik nak salahkan UMNO...sikit UMNO.....PAS dah betul sangat ka.....PAS lebih nampak sebagai parti pendendam yang langsung tak boleh ikut dan ambil contoh......kalau pok ketua dah haru biru...sedikit demi sedikiit meninggalkan PAS...kalau pemimpin PAS pun mula ramai tinggalkan PAS...pengikut apa lagi............yang kelihatan PAS dok dengki dengan UMNO...semua UMNO buat tak betol...walau pun betul......sudah-sudahlah PAS......

    BalasPadam
  4. oiiiiiiii lebai tentawi.........aku tak sangka ko tu bodoh bebal pasal islam...........

    hati tu dah buta ke

    baca balik al quran tu...........harapkan serban je yg besar.....pakai nama tentawi.........ko betul2 busukan nama islam la..........bongong mcm nak mampus...........

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko kte 2 kt ayah die lar..
      ko 2 yg bodoh,

      Padam
  5. boleh ckp masalh ni kecik...x ke dajjal korang semua lahanat...xtau nak ckp apa dah...

    BalasPadam
  6. Ketua Pemuda PAS menyalahkan UMNO & Kerajaan pulak dek sebabkan perjuangan BERSIH mereka di tanah suci...dah sama tarafnya dgn Anuwar, Azmin..asyik menyalahkan UMNO.
    Kerajaan Arab Saudi tu bukan dibawah UMNO..kenapa BUTAKAN Hati wahai ustaz. Umpama kamu campakkan TAIK dan menyuruh org lain yg BERSIH kan. Ya Allah Ya Tuhan ku, kenapa lah Ketua Pemuda PAS masih buta dan jahil mengkianati umat islam Malaysia yg nak beribadat di tanah suci. Bukakan pintu hatinya dan bertaubatlah kepada Allah SWT akan kejahilan yang TERANG TERANGAN INI. Amin

    BalasPadam
  7. Sungguh tak bertanggungjawab si Tantawi ni. Kenapa begitu pentingkan diri sendiri sehingga sanggup mengorbankan orang lain hanya semata-mata kerana kepentingan politik sendiri.

    Sikit-sikit UMNO kena bertanggungjawab. Mereka buat onar, orang lain kena tanggungjawab. Mereka hanya pandai buat onar, lepas tu lepas tangan. Orang seperti ini tidak layak menjadi pemimpin.

    BalasPadam
  8. Adakah jemaah2 Malaysia yg menyokong PAS bawa bendera PAS pi haji @ umrah ? Bila org2 arab tanya "anda dari mane ?", adakah mereka ini akan cakap "saya dari PAS", agak2nya org2 arab faham ke tak?? Bila BERSIH yg dianjurkan oleh mereka di mekah & madinah, silapnya mereka jawab " saya dari malaysia", ini dah membabitkan soal negara dan sudah tentu yg dapat tempiasnya org2 islam malaysia keseluruhannya. Kenapa PAS sendiri x nak bertanggungjawb akan akibat ini...siap menyorok di belakang kerajaan. Macamana nak jadi pemerintah jika siang2 lagi dah "baling batu sembunyi tangan"

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. Makin terserlah temberang dan tembelang mereka.

    BalasPadam
  11. Ayat lama dan lapok puak PAS Ajaran Songsang ni...Langsung tak bertanggungjawab untuk menjaga kesucian Islam. Nik Aziz boleh keluarkan 1001 macam fatwa tapi bagi aku faktwa SONGSANG DAN BERKEPENTINGAN POLITIK SEMATA-MATA. PAS adalah PARTI KAPIR LAKHNAT.

    BalasPadam
  12. Tentawi babi..laknatkau.
    Ulamak puki mak kau.
    Siapa yang angkat kau jadi ulamak.
    Haram jadah punya manusia.
    Pas saja yang angkat kau jadi ulamak.
    Ulamak babi la kau.
    Binatang parti Pas babi,babi,babi,babi haramjadah tanbabi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni la org BN suke mncarut,,
      kta kt ulamak..
      ko 2 tau ke maksud ulamak..
      fikir dlu,,jgn sebab politik ko ktuk ulama'..

      Padam
  13. mmg typical passhit...suka berak merata-rata...pastu soh Umno pulak bersihkan atas alasan Government Of The Day...

    BalasPadam
  14. PAKAI NAMA BAPAK DIA JEE....AKU AKAN TUNTUT HAK AKU NGAN DIA DI AKHIRAT NANTI JIKA AKU TAK DAPAT PEGI UMRAH TAUN NIE....

    BalasPadam
  15. haha kena kau dengan XU LEI LIM

    BalasPadam
  16. RAKYAT TOLAK pas PIS pUS

    BalasPadam
  17. skrg ni rmai org x skong UMNGOk/BN 2 la rkyat mlaysia kt luaq ngara skong bersih..bknnya psai org juai nma bersih ni kt luaq negara.
    rmai da tau da rhsia bn mng pru..2 bersih1.0,2.0,3.0 dibuat...nx tuntut pilihanraya adil dan bersih ja..bkn nx guling kerajaan..tp kta nx guling krjaan..awat kalau bwt pilihanraya yg adil kerajaan jatuh..nampak sgt la 2 cara dia mng pru..
    yg umno dok kta kerajaan arab saudi nx sekat org malaysia p haji bla time haji pesal.kalo dia nx sekat la ni da sekat.msti kerajaan da merayu kt depa agar x kena sekat..tp menipu saja x dak pa pn..
    kutuklah pendakwah2 islam,angpa tgu la blasan tuhan..tngok spa yg slah..new word order 2 agenda yahudi nx call dajjal..malaysia ada da eh..kjaan wt ap????

    BalasPadam
    Balasan
    1. takbir ,allahuakbar

      Padam
  18. admin bodohhhhhhhhhhhhh..

    BalasPadam
  19. hantar je nama nasarudin tantawi dan nik abduh ni kat kedutaan arab saudi...atas dakwaan bughah..( hukuman kat sana pancung )

    BalasPadam