Sabtu, 5 Mei 2012

next bersih.. meniarap cium jalan dan bantah... hehe..

barulah dinamakan bodo.. kot-kot jalan tu ada terpalit ludah.. terpalit taik.. terpalit..air kencing.. ce ce ce ingat nak bagi fru hotlah ye.. keke.. ai balaci anuar kadang-kadang tengok kelakar pun ada.. rasa nak sepak pun ada dan paling penting rasa nak baling telo je dekat anuar ibrahim.. perosak keamanan dan perosak ukhwah sesama Islam di bumi malaysia ni... dan paling tak leh terima.. pak lobai pas.. yang senang-senang kena tipu dan senang dikudakan oleh anuar dan dap... adui.. malu lah wei... pui...

muda-muda dah mereng.. keh keh.. kesian....

4 ulasan:

  1. pasal bersih la dia cium jln tu..hahaha..

    BalasPadam
  2. minta disondol dr belakang tu....

    BalasPadam
  3. Ooi mek, itu polislah, bukannya Anwar!!!
    polis tak kelapaq bontot kau.

    BalasPadam
  4. Nak jilat jalan agaknya bagi bersih...

    BalasPadam