Isnin, 21 Mei 2012

ORANG PAS TAK SEDAR MAINAN KAFIR..!!!

pas berbangga dengan menggunakan ikon orang muda ustaz azhar idrus mengatakan ramai anak muda menyokong pas.. bagi aku yup ustaz azhar idrus mempunyai aura yang tersendiri.. memang tak nafikan orang muda dahagakan ilmu-ilmu agama... tetapi adakah kita sedar.. dengan ramainya manusia begini... musuh-musuh Islam menunggu masa je untuk memperalatkan pak lebai, ustaz-ustaz dengan berbuat baik dan kalau kita tengok pijak semut pun tak mati.. sebab apa mereka nakkan kuasa yang di idam-idamkan di bumi Malaysia ni... pas.. setakat ramai dengar ceramah pas.. tak mengerunkan tuan dap.. pas kalau kuat dengan dap setakat pas berdehem dap akan senyap...tapi ini terbalik.. dap berdehem pas boleh buat apa? ini melibatkan kuasa wahai pak jangoat... setakat ramai datang ceramah macam ni memang bagus.... tetapi rasionalnya adalah kekuatan... kekuatan orang Islam tu...

sebab apa aku cakap macam tu... korang lihatlah apa sumbangan dap dalam pembangunan sekolah agama di pulau pinang.. kononnya dap ni lebih Islamik dari umno.. umno mereka kata teruk, kejam dan jahat... mereka-mereka yang di butakan hati ini tak nampak permainan kiasu anak didik PAP ni.. mereka cukup cerdik memukau pak jangoat sampai mereka rasa pas dah kuat... kuat apa? kuat temberang...

sama rata kan apa yang dap buat.. ni belum memerintah negara lagi..itu pun ustaz-ustaz hebat dalam pas tak sedar-sedar lagi...

ps: permainan minda begini, isu tersirat langsung puak-puak pas tak cerita... lesen rumah urut lagi banyak di masa pemerintahan pakatan sekarang ni.. pusat-pusat pelacuran berlambak.. siapa mastermind dia.. pas tak lihat berkenaan ini.. yang mereka tau.. gunakan cukup-cukup Islam untuk kepentingan mereka... demi kuasa sang kafir... jangan esok Allah terbalikkan bumi Malaysia ni... semua kena.. ingatlah... UNDI PAS DAP KUAT...

1 ulasan:

  1. ang dah bukak blog?baru ni lim guang eng naik kan dana sekolah agama?masa mca dulu?ada dia nak naik kan untuk nak bagi kt org islam?tk kn...tp skang makin naik..cuba tengok kat internet..kaji dulu bro..baru yakin kan kami...nak bangkit kan dap..kaji dulu..sapa mca tu..

    BalasPadam