Isnin, 7 Mei 2012

pasal si pentabsub berdemo di madinah.. orang lain menanggung masalah..

kerana mereka berkemungkinan akan ada masalah dalam urusan haji dan umrah... pihak berkuasa arab saudi amat tegas beb hal-hal berkaitan berdemo ni... malaysia punyai rekod baik dalam urusan haji.. tetapi dek kerana syaitan kuning ini semua akan dapat susah.. so kerana sujudnya mereka terhadap ambiga kita nlak buat macamana.. tah tah di doakannya kesejahteraan ambiga supaya dapat menjatuhkan kerajaan Islam sedia ada ni.. apelah aku nak cakap lagi dengan puak-puak bodoh lahanat menyusahkan orang je kejanyer.. insaf-insaflah abang-abang..

kalau nak bagi anwar ibrahim jadi pm pun... buatlah cara berhemah sikit... bukan dengan cara bodoh ni... selalu juak-juak banggang ni kata kerajaan zalim kena di jatuhkan... zalim macamana agaknya.. berapa ramai mati setiap hari.. dan berapa ramai merempat mati kelaparan dek kerana kezaliman kerajaan beb... buanglah sikap serius sengal dalam hidup brader.. bersyukurlah dapat kepimpinan yang jitu nak membawa malaysia ke arah negara moden... nak harap anwar dan koncu-koncunya... jahanam kawan.. pui..

ps: selangor nak urus sampah pun jahanam.. negara.. zalim? aduhai punya bodoh melantun-lantun puak-puak ambiga ni.. aduhai..

cerita selanjutnya... DR MIM

3 ulasan:

  1. Aku sarankan jika ada antara jemaah yg terganggu atau tersekat untuk mengerjakan haji atau umrah disebabkan syaitan syaitan kuning bodoh tu, semua jemaah yg terganggu tu saman anak-anak haram syaitan kuning tu sampai diorang terpaksa lacurkan isteri masing-masing utk byr saman tu..sory la aku guna bahasa yg teramat kasa sbb aku dah xleh tahan sgt dgn perangai umat islam yg begitu taksub dgn ajaran si ambabiga tu..keling betina paria tu wajib diusir dari Malaysia

    BalasPadam
  2. SEME SETAN2 OTAK KUNING MMG XDE OTAK BROO. NAK JEOPARDIZE PELUANG HAJI RAKYAT MESIA. TAHNIAH LER KAT SETAN2 BESAR OTAK KUNING TERUTAMA WALLY SLIPAU A.K.A DAJAL MATE 1..MANE2 YG GILIRAN MEREKA DAH TERGENDALA TU CEPAT2 LA SEDIAKAN SAMAN KAT PUAK2 LAHANAT TU KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. mmg tujuan nak pecah belahkan org islam...paria tu pedulik hape...diorg lagi tepuk tangan tgk kita semua btelagah...xnak open up ur eyes, open up ur mind ler penyokong pembangkang

    BalasPadam