Rabu, 16 Mei 2012

pentotok dah jagi gila.. buat fitnah lagi..

sumber klik
fitnah terbaru di fb-fb pentotok air liur hijau sekarang.. mengatakan ds najib dikehendaki interpol, wtf punya perangai beb.. !!!

aku tak taulah nak cakap apa lagi la beb.. pentotok penjilat anuar dah jadi gila kot.. dah buat macam-macam cara nak pedajal ds najib... tapi langsung tak jadi-jadi.. Allah melindungi pemimpin yang amanah dan pembela rakyat.. tapi pentotok anuar ibrahim ni mereka tak peduli asal boleh nak malukan ds najib, buat fitnah sebaik mungkin .. jahat mengalahkan syaitan.. walau iblis tu memang jahat.. tapi jahat mereka ni sama je macam iblis.. tahap tertinggi punya jahat beb.. aku senang, je buatlah apa saja.. buatlah onar apapun.. aku percaya.. rakyat dah semakin melihat temberang jubur lebar dari pakatan jibraun ni... buat kata orang jahat tu akan dibalas dengan kebaikan... so u decide kawan... pui...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan