Rabu, 2 Mei 2012

pentotok dan pencacai boleh lah percaya.. adui tantawi oi.. podah..

apa? tak rempuh.... apa lagi sekali tak rempuh... biar betul brader... cakap biar betul hehe.. nafi ajer keje pakatan ni... dah la perangai juak-juak macam penganas... ta sedar-sedar.. pakai serban.. tapi menipu apa ni.. baik tak payahlah cakap apa-apa pun wahai juak-juak.. buat malu penganut pas je.. beb... pui..

2 ulasan:

  1. ada lagi gambar azmin ali..

    http://brobecx.blogspot.com/2012/05/lagi-gambar-azmin-ali-yang-mirip-lelaki.html

    BalasPadam
  2. La Tantowel...Ini jelas membuktikan lagi Besar Serban Lagi tebal lah BEBALnye..mcm Unit ANAL...Opss Amal..

    BalasPadam