Ahad, 13 Mei 2012

PENTOTOK PAS ANTI DENGAN UTUSAN.. TAPI NIK AZIZ BELI UTUSAN.. HEHE..

ps: dalam hati nik aziz sebenarnya, sayang umno kot kikiki... lalalalalalalalalala..... dek kerana politik.. terpaksa buat ini semua musuh musuh.... tapi dalam hati.. kawe saye umno sebenarnya... hehe... mana tau kan... betul tak..

13 ulasan:

  1. Malu tapi mau

    BalasPadam
  2. Eh biar betol...??
    mcm x percaye haha..
    xsangka manusia cpat berubah!!

    BalasPadam
  3. ...Abd Mutalib pun sayang kan Nabi dan percayakan Islam yg dibawa oleh Nabi...tapi kerana nak jaga hati kaumn dan kedudukanya sebagai ketua kaum Quraish dia tidak masuk Islam...

    BalasPadam
  4. Tok guru tubuhkan Pas hanya kerana dendam kesumat nya..biasa nya parti yg ditubuhkan atas dasar sakit hati dan dendam akan kecundangan jua akhirnya !!!

    BalasPadam
  5. Bace kitab besor...serban besor belum tentu tindak tanduk dan fe'el nya sama dgn kesucian dan kehebatan ilmu pada kitab itu....kerana ego poltik nya terlalu tebal .

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. selalu kita dengar pesanan ikut apa yg dicakap saja tapi jangan ikut apa yg dibuat.kalau guru kencing berdiri mana boleh murid pun kencing berdiri juga.

    BalasPadam
  8. DALAM PAS TOKGURU KENCING BERDIRI MURID2NYA KENCING SAMBIL BERLARI BERGANTI...HE..HE...

    POSING MAUT NAMPAK DUDUK DALAM KERETA MEWAH..BACALAH UTUSAN TU BARU ANDA TAU DIMANA KEDUDUKAN TOK GURU. JANGANLAH PENCACAI2 DIGALAKKAN MEMBAKARNYA....TAPI TOK GURU CURI2 BACA.SAYA PUN BACA HARAKAH ...SEBAB ITU SAYA DAPAT MEMBUAT PERTIMBANGAN YANG SEWAJARNYA.

    DULU KINI DAN SELAMANYA UMNO DEMI AGAMA,BANGSA DAN NEGARA.

    BalasPadam
  9. Terbaek...mesti puak2 taksub Pas x tahan tgk gambar nie hehe

    BalasPadam
  10. takan nk baca HARAKAH je....

    BalasPadam
  11. Celako demo kasi kawe kantoi..hehe

    http://anakterunaboy.blogspot.com/2012/05/panas-johan-diboikot.html

    BalasPadam
  12. Orang yang berfikiran luas memang akan tengok banyak maklumat dari pelbagai sumber samada dari kawan atau lawan atau dari badan bebas supaya dapat membezakan yang haq dan batil. Jika TGNA baca Utusan pun itu hak beliau untuk mendapatkan maklumat pihak lawan dan bukan sebagai panduan di dalam fikrah perjuangan.

    BalasPadam
  13. WOW naik mers beb dulu dulu hanya naik Datsun buah kana aja.Parti Islamik beb...dapig dah beli pakai lunggok rm1 ringgit.

    BalasPadam