Rabu, 9 Mei 2012

SEDARLAH WAHAI ISLAM MELAYU TAKTIK BEGINI...

nak tanya... ikhlas ke dua ekor cina komunih ni duk sekali masuk dalam masjid mendengar ceramah agama? ikhlas la nak tanya, betul sangat ke mereka ni nak mendalami Islam ataupun ada agenda di sebaliknya.. sebab belum dapat kuasa sepenuhnya... cuma dah dapat... memang jangan sembangla dia nak datang lagi..ke masjid bersama-sama dengan orang Islam sebagaimana mereka ni buat sebelum mendapat kuasa... betul tak.. contoh dulu dekat singapura pun sama... apa jadi orang melayu dekat sana.. nak tanya dekat pak lebai pas.. apa jadi dekat orang Islam melayu dekat sana? tolong lah jawab... so taktik begini akan sentiasa di gunakan oleh cina dap ni yang kononnya suka mendalami Islam... tapi ada udang disebalik batu... fikir-fikirkanlah wahai Islam melayu.. kita dalam bahaya, kita tinggal kuasa je...

jangan mudah terpedaya wahai orang melayu... fikirkanlah menggunakan akal....

ni bukan cerita bohong.. dulu kuan yew sanggup berpura-pura memakai songkok demi menarik sokongan orang melayu... dan sekarang apa jadi dengan orang Islam melayu di sana.. tolonglah jawab pas sial?
sumber RBF

ps: moga Allah melindungi orang Islam di bumi bertuah ini dari kejahatan kafir yang nak menjahanamkan kuasa orang Islam.. dan paling pelik orang Islam dari pas lah yang nak menghancurkan kuasa Islam yang ada sekarang kerana... percaya kafir lagi baik dari orang Islam itu sendiri dalam memerintah katanya... rosak dah orang pas geng.. rosak... insaflah...

13 ulasan:

  1. Melayu mudah lupa

    BalasPadam
  2. memay sial pon sek nate tu lebih2 lg nate ohlamak tuo tuh

    BalasPadam
  3. Lepas ni boleh lah ajak mamat dua org ni pegi dengar khutbah jumaat n.ajis pulak.......

    BalasPadam
  4. jgan perkecilkan kebaikan walaupun berjmpe manusia dgn wajah yg ceria,....

    BalasPadam
  5. P.Ramlee dah kata.....Buat baik ada makna !!

    BalasPadam
  6. Dia belajar dgn Lee Kuan Yew... langkah sgt berkesan dan berjaya,,, kerana Melayu mudah lupa

    BalasPadam
  7. kena samak la gamaknya

    BalasPadam
  8. semua org dh sedo skrg ni..cuma ada 3-4 ekor yg taksub dlm pas je yg x sedo kediri lg..najis dh jd bapak kafir..so ape nk heran kalau dorg smua sama2 kafir..cina 2 ekor tu dh tentu terang2 kafir harbabi..tu pun dorg x fhm lg..menatay ularmak terompah haramjadah..

    BalasPadam
  9. tgk muka cine sepet dua ekor nih mmg cibai ar....
    mahu jerk aku bagi flying kick...

    nmpk sgt ade propagnda,....kiter nih melayu dah xde ape dah kat malaysia nih...ekonomi dah dia pegang, tinggal KUASA jerk belom....MELAYU sedarlah...pas bodoh, PKR lagi bahlol....

    BalasPadam
  10. ...adakah Lee Kuan Yew sudah masuk Islam...Ngeh dan Nga pun selalu masuk masjid hingga dewan solat jumpa Nik Aziz, mungkin tidak lama lagi mereka akan masuk Islam. Tapi si Tian Chua dikatakan telah 'masuk' Melayu.....

    BalasPadam
  11. Pas ni memang bodoh macam lembu. hoi guna otak lah.. apa org kafir tolong engkau selama ni. fikir lah sikit.

    BalasPadam
  12. Tolonglah... jangan memperbodohkan org Melayu baik pas ke pkr ke umno ke.. ini bangsa kita. Berilah apa jua pendapat anda.. yg penting mari kita doa dan sama-sama usahakan Melayu bersatu demi kedaulatan bangsa kita... Melayu..

    BalasPadam
  13. Orang-orang macam ni memang sanggup buat apa saja asalkan matlamat mereka tercapai. Pengalaman di Indonesia semasa zaman Belanda, orang Belanda sanggup cari ulama Indonesia sampai ke Mekah... apa tujuannya... nak lemahkan orang Islam melalui agamanya

    BalasPadam