Jumaat, 11 Mei 2012

semua gambar ini aku yang edit.. pepun 120k datang.. anuar ibrahim panas hati hahaha...









18 ulasan:

  1. BEBULU MATA ANUWAR NENGOK NI..

    BalasPadam
  2. bkn berbulu je bro..tak tdo mlm beb tgh fikir isu ape yg boleh alihkan perhatian rakyat.

    BalasPadam
  3. jangan risau geng mereka akan cakap.. itu semua dibayar untuk datang kekekeke

    BalasPadam
    Balasan
    1. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=413862551981954&set=a.215552238479654.59038.171309649570580&type=1&ref=nf

      Padam
  4. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150790851597592&set=a.362132992591.165321.358919387591&type=1&ref=nf

    BalasPadam
  5. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=413862551981954&set=a.215552238479654.59038.171309649570580&type=1&ref=nf

    BalasPadam
  6. Pihak sebelah pun ada artis....artis tua..BOB LOKMAN..AISHAH.

    BalasPadam
  7. HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN
    HIDUP UMNO.HIDUP BN HIDUP UMNO.HIDUP BN

    BalasPadam
  8. ANDAIKATA AKU MATI DAN DIHIDUPKAN BALIK,MAKA AKU AKAN TETAP SOKONG UMNO.

    BalasPadam
  9. Gambar tu photoshop tu. Gambar bersih 3.0 gambar ori. Tu semua kerja UMNO!

    BalasPadam
  10. keh keh pedih telo dah juak2 geng, hahaha nak cari isu... kata upah budak lah.. yg datang org asinglah wakakaka.. kalau gelak gelaklah beramai2 ye... mereka dah pedih telo dah wakakakaka...

    BalasPadam
  11. epic fail!!

    BalasPadam
  12. tu baru ahli umno yang dtg..bersih hr tu campur semua parti pembangkang dan NGO ada ke ramai mcm tu?

    BalasPadam
  13. mesti bengkek je abg nuar dgn ulamak sesat pas. tu la org hati busuk mmg camtu. korg kecoh2,kitaorg tenang dan relax penuh aura positive. Bkn mcm bershit,penuh aura monkeys...

    BalasPadam
  14. HIDUP UMNO!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  15. hidup umno..hidup barisan....jahanam dengan pakatan 'anu'war nirrajim..

    BalasPadam
  16. pr tengok mesti bebulu mcam monyet...okk...okk...okk

    BalasPadam
  17. Bagi anwar masuk penjara, sokong PKR tapi jangan sokong anwar, dia semacam Tun M, Najib, Sok Lek, semuanya tipu wang rakyat.

    BalasPadam