Isnin, 7 Mei 2012

sifat dendam meluap-luap muslimah pas.. anda nilaikan..

dalam Islam sifat ukhwah dan maaf memaafkan adalah sifat terpuji.. tetapi sifat ini tidak ditanam dalam insan yang menganut agama pas.. sebabnya kalau dah dendam.. aku dendam sampai mati.. dah macam syiah la pulak.. dendam tahap melampau dengan sunnah.. so kita yang ada otak.. fikirlah mana baik dan mana yang buruk... tak payahlah dok ikut perangai totok-totok pas ni.. rosak minda.. beb.. pui..

sumber RBF

10 ulasan:

  1. sudah la korang pembangkang ni semuanye tak kena, korang yg buat demo bodoh tu nak salahkan umno plak

    BalasPadam
  2. INilaa acuan ISLe PAs..sesat dan menyesatkan betul kata ustaz nasar dan dr hassan...sudah terpesong akidahnya..senang aja.. bukankah ISlam itu mengajar umatnya bermaaf2an dan bersama bersatu teguh bukan bercakaran.......tolong jawap jika bukan itu yg diajar oleh ugama ISlam wahai pemimpin muslimah ki-pas??? kembalilah kepada tali allah........

    BalasPadam
  3. PAS bukan fahaman agama...PAS adalah parti politik....

    Parti politik nak apa???..parti politik nak menang dan kuasa.

    Sebab itu parti politik yang terdesak nak menang sanggup melacurkan prinsip perjuangan kerana nak menang. Kenapa PAS sanggup mempermainkan Islam....kerana PAS parti berpaksikan dendam "takde maaf bagimu"...maka tak peliklah kalau pok nik akan keluar perkara merapu kat mulut dia...bila terdengar sahaja perkataan UMNO atau BN.......korang tak percaya kalau wartawan masa temuramah puji sikit UMNO depan pok nik....pasti berubah sifat orang tua ni

    BalasPadam
  4. Apa pulak kaitan 'akhlak terpuji' dgn PAS??? PAS mana pernah ada akhlak? MARUAH?? jauh sekali.

    BalasPadam
  5. salute to kak jat , dia tenang mhadapi akak ni , wlopon ati akak ni xsuka BN siap kutuk BN tp kak jat ngan kak Lin ttp maintain xD

    BalasPadam
  6. saya nak bg tau mak cik...mak saya ok je kat rumah...berkhidmat utk keluarga....tak de terlolong, memekik tengahari buta, ke hulu ke hilir kutuk kerajaan Islam, x de kena tear gaspun mak cik....alahai mak cik...jagalah kesihatan tu k

    nnt dah sihat sambung la perjuangan yg mak cik anggap BETUL & BERSIH tu....dgr kata, ini mak si Ismath ni...ye ke????...hehehe

    apa2pun mak aku OK je...Alhamdulillah

    BalasPadam
  7. ini luahan peribadi anwar aljuburi n kuncu2nya bukan luahan rakyat.rakyat malaysia bukan 300,000. itu pun penuntun yg banyak nak tengok monyet2 berdendang.lagi satu tak payah la sebut tentang solat zuhur krna semua org tahu, tiap kali aljuburi ni bagi statement tiap kali la pula sebut solat tu solat ni. masa main jubur tak cerita pula tentang solat sebelum main. ini bukan hari merdeka rakyat... ini hari berok2 berpesta.

    BalasPadam
  8. anwar pengkhinat bangsa yg akan dikenang sebagai manusia paling jijik. Demi kuasa dunia sanggup hancurkan bangsanya sendiri.

    BalasPadam
  9. harap-harap kita umat islam tak mati dalam keadaan penuh marah terhadap manusia/kaum lain. rissau kalau-kalau tengah sakaratul maut tu hati masih penuh dendam dengan hal dunia dan lupa nak bersedia untuk akhirat. ni pesanan untuk saya juga ni. nasihat orang memang senang, sama-sama kita buka mata apa yang lebih penting dunia akhirat.


    moga dipermudahkan ibadah kita.

    p/s: makcik kt hospital gomen ker?

    BalasPadam
    Balasan
    1. admin tolong padam komen saya kat atas ni. takmola terlibat langsung dengan hal-hal macamni

      terima kasih

      Padam