Selasa, 5 Jun 2012

agak-agak pak lobai pas nak cakap apa... k pop versi pkr.. hahaha

ps: mesti pak lobai pas.. cakap tak pe kalau umno ok kita bantai... hehe.... anuar ibrahim suka oooo ni... hahaha... perangai jebon pas takkan korang tak tau.. kebangsatan kalau di buat dalam pakatan mereka senyap.. tapi kalau kalau ada sikit tak kena dengan umno korang tengok cara mereka taji.. itu yang aku cukup meyampah perangai langau hijau ni... cakap kemain.. ni harap ustad-ustad yang hebat dalam pas boleh tarbiah sikit geng-geng kamu di dalam pkr ye... jangan double standart... pui

5 ulasan:

  1. Alahai kesian tak dapat sambutan ye bang. Kesian Provok punya provok orang tak layan pun .. Kikikiki

    BalasPadam
  2. say headbomb,Many people have read this and have GOT the point. No need for comments as evidence. Unlike you, commenting showed your lack of knowledge a.k.a stupidity. Paham tak bahasa inggeris?kepala bom hahahahahha...

    BalasPadam
  3. kira dah komen tu menjadi la bakar bontot pak lebai pas.. yiha hahaha

    BalasPadam
  4. K-POP VERSI PAKATAN..HALAL BIL HALAL BROO..TAKEBEERR!!...TAKEBEER!!...TAKEBEER!!! KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  5. pakatan ni bkan smuanya trdiri dri org Islam , ade yg trdiri dri bkn Islam jugak kan , so , ini mungkin acara untuk yg bkan Islam.ape citer klu ulama' dunia pon (yusuf qardhawi) iktiraf anwar tu sbg org yg wajar disanjungi , bro zman nabi yg tak maju dri segi media massa pun org boleh buat berbagai fitnah inikan pula , zaman IT , aq tak ckap gambar tu diedit ke ape ke , tpi sblum kau kluarkn gambar tu kau kne cri sumber yg betul2 tepat , knape , untuk ape , dimane , siape yg berade dlm gmbr tu.....

    BalasPadam