Selasa, 12 Jun 2012

BAHAYA SYIAH.. MEMANG TAK BOLEH KOMPROMI.. ADAKAH PAS MENYOKONG SYIAH?


ps: yang aku tau penganut syiah ni suka dengan nikah mu'taah je..suka celop mana-mana perempuan tak kisah adik ke akak ke sepupu ke.. janji celop.. lepas habis kontrak, cari lagi pompuan nak di nikah dan celop.. itu je habuan yang orang syiah suka tu.. FUCK LAH!! dan aku ada terbaca.. mereka takkan makan sembelihan orang sunnah... katanya haram.. tapi yang menjadi pelik.. nik aziz boleh menghulurkan tangan demi undi dan ke putrajaya dengan golongan syiah ini... bukan mata kawan-kawan.. golongan syiah ni lah yang menyembelih orang tak berdosa di syia sekarang... dah dah orang tua ini nak bersekongkol dengan golongan sesat ni... lu pikir lah sendiri.. beb..

SUMBER DAN GAMBAR PANAS PAS DAN SYIAH.. AAKJ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan