Rabu, 6 Jun 2012

DAP NAKKAN TANAH MELAYU JE... ITU PUN PAK LOBAI PAS TAK SEDO-SEDO..

kenyataan yang semua tau.. orang melayu sepatutnya sedar permainan dap ini.. impian mereka nakkan tanah melayu ni je.. tetapi kebodohan pak lebai pas tak sedar-sedar dengan hal ini... mereka ikut kan aje.. tak sedarkah mereka kalau siang malam mereka dok sembang pas memperjuangkan Islam, tetapi yang mengkontrol mereka ada kafir... ramai macamana pun langau hijau tidak mengentarkan dap... mereka dah beli semua pemimpin pas... tu pasal seko-seko diam membisu bila hal-hal melayu di kotak katikkan... sedarlah permainan dap laknatullah ini... bila mereka dah dapat kuasa mutlak di malaysia ini... pada masa tu masing-masing baru nak sedar... aku tak pasti apa akan jadi... kita jadi mentikus mondok saja... ramai melayu jadi talibarut kafir ni... tak kisah dia tu hebat ilmu agamanya... asalkan dia dan keluarganya hidup senang... pas pas..

DAP YANG BANGSAT.... JOM BACA SEMUA... INI FAKTA, KLIK PAPAGOMO

3 ulasan:

  1. Telah terbukti! PAs perintah Perak 11 bulan 999 tahun tanah diberi kepada cina komunis oleh penderhaka Nizar.Di kedah 1 kerusi Pas kecut teloq nak tutup pusat pusat hiburan.Di selangor begegar aras bumbung selepas menang nak tutup kilang arak Hasaan Ali kena pecat!.Di PG tak usah cerita ramai melayu jadi jutawan sebab kena tutup kedai LGE suruh berniaga daging Babi.Padan muka India kampong Buah Pala.

    BalasPadam
  2. Bodoh sangat ke Pak LobaiPas tu rasanya orang UMNO yang bodoh sombong tak ke tanah rezab melayu dah ribuan terhakis di kaut olih UBN yang dah jadi kerajaan selama 50 puluh tahun lebih.lihat Pulau Pinang berapa lagi tinggal tanah rezab melayu DAP baru perentah 4 tahun. diyakini kalu UBN menang PRU 13 akan datang Melayu akan tinggal sehelai sepinggang.

    BalasPadam