Khamis, 7 Jun 2012

GEMPAR... 100 PLUS LETAK GAMBAR ANUAR DI TIN MINUMAN... ERK...

power siut... kira pentotok anuar terus beli selori air tin 100 plus sebab ketua penipu mereka di angkat sebegitu rupa... ui power tu.. tepuk wei.. dasat ni.. hahaha... 100 plus beb.. asal ada orang beli ada muka anuar ibrahim... power kan... haha...

WOW... dasat...

amacam pentotok..dah cari dah air tin 100 plus... jangan lupa beli selori tau... bagi dekat geng-geng pentotok yang lain mesti sayang nak buang tin ni bila dah habis minum... keh keh keh.... erm..


kenyataannya... 100 plus melekatkan gambar pm kita ds najib di air tin 100 plus tu.. hehe... aje gile nak letak gambo mr anuar ibrahim tu ye... mau nyer pening kepala nanti.. bak kata mpp online air tonik anuar namanya...Minuman Tenaga Berkunyit Bang Nuar Al Juburiiiii. hahahaha macam haram...

sumber mpp online..

5 ulasan:

  1. Erk... dalam tin minuman gambar Al-Jubur tu ada air kencing dia tak?? Patut la pencacai dia nak beli tin minuman ngan lori-lori sekali...

    Kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  2. keh keh,.. tak pun dngn kilang2 sekali mereka mau beli kot wakakaka

    BalasPadam
  3. ini semua salah UMNO kata pencacai....... bodohnya PKR

    BalasPadam
  4. Waduh waduh dah bang non dah jadi model iklan , ta cukup duit yang CIA dan taukeh taukeh besar china bagi ke? atapun na glamour, Wak ingat na beli satu dan simpan dalam jamban

    BalasPadam
    Balasan
    1. YB jamban dah buat macam tu la.... baru ade feel nak wat aiskrim dalam jamban. Cube ko cari idea lain lak k.... hehe

      Padam