Ahad, 17 Jun 2012

GILER BEB.. RATUSAN RIBU LANGAU HIJAU BERKUMPUL DI SAGIL.. PERGHH!!!


ps: suka dap dengan perkembangan ini.. ramai sungguh balaci mereka dalam memberi kemenangan mutlak menakluk malaysia pada pru13 nanti... si hamba-hamba abdi langai hijau sanggup buat apa saja demi menakluk putrajaya demi dap.. baguih... tahniah... hebat.... 

lagi sumber bergambar... klik

7 ulasan:

  1. pengikut pas akan bertambah ramai bila pemimpin tertinggi BN sering melawat kawasan pembangkang dan mengumumkan pelbagai peruntukan yg bernilai ratusan ribu ringgit,menakala di kawasan BN sendiri sunyi sepi, kalau pemimpin ni tidak berubah maka mereka akan diubah.

    BalasPadam
  2. dengan memperuntukan pelbagai peruntukan dikawasan pembangkang itu yg buat penyokong bn ramai x puas hati.

    BalasPadam
  3. bodoh brtul blogger lahanat ni ckp tk iku akal . umno perintah ikut mca n mic mhang kata... aku cko bgitu sbb slama ni yg dok byk kaya melaayu ka cina ka india.. sapa yg bagidepa kaya.. melayu numno... tanah melayu ni org umno bg kat cina terpilih.. kalau betul umno bagus takkan org paling kaya sorang ja dlm top ten.. haqng jaa bodoh.. slama ni sapa yg bagi cina kaya umno kan... blogger hang jawab dulu soalan aku..
    pastu kaitkan pas ikut telunjuk dap.. apa bodoh btl hang ni... aku ingt keldai lbh cerdik pada hang.. setakat blogger umno ni buat dapat gaji... ha ha lps ni korang ni bila kalah.. tkkan sapa bagi makan.. hang n blogger umno akan jadi anjing kurap laa.. manusia mcm hang ni xtau mcm mana tggl dalam dunia ckp pakai kepala kote tht y ckp psl liwat vdap n dn lain-lain

    BalasPadam
  4. marah langau hijau ye.. keh keh.. senang cerita kat pakatan tu siapa dominan.. pas ke.. kalau pas dominan aku tabik spring le.. ni dap sound je seko2 pemimpin langau hijau... yes bos.. beb.. itu ke.. nak kata ganti umno.. hehe dap ganti pas ada la.. keh keh

    BalasPadam
  5. Tanpa nama 2.35, hang tolong listkan berapa banyak bantuan kerajaan salurkan kepada orang melayu untuk meningkatkan ekonomi mereka, banyakkan? tak terkira, tapi bila mereka bersaing dalam pasaran bebas, ada yang berjaya dan ada yang kecundang, kau tahu sebab apa? sebab permainan politik ekonomi oleh bangsa cina amat kotor, berbagai halangan, double standard, diskriminasi dan bermacam lagi dilakukan keatas melayu2 ini, sehinggakan mereka akhirnya gagal bertahan, waima pulak orang melayu sendiri kurang membantu perniagaan orang melayu. Orang melayu kebanyakan sanggup berpaling muka dari kedai melayu sendiri hanya kerana barang dikedai cina murah sekupang dua sahaja. Melayu pulak tiada semangat menaikan bangsa sendiri sebagaimana bangsa lain, bahkan ada pulak yang sanggup merobohkan perniagaan bangsanya kerana hasad dengki. Jadi walaupun berbagai bantuan diberikan oleh kerajaan untuk membantu meningkatkan ekonomi melayu, kejayaannya mengambil masa yang sangat panjang untuk berjaya. Kecuali pendekatan dan cara baru digunakan oleh kerajaan. kalau ko tak percaya kat Malaysia ini berlaku permainan kotor ekonomi, kerajaan tak akan bersusah payah menubuhkan Kedai Rakyat 1 malaysia, Kedai Ikan 1 malaysia, TUKAR dan bermacam-macam lagi untuk membantu mengurangkan kos hidup rakyat. Dalam mereka menguasai ekonomi sudah pun tunjuk kuasa mengawal kerajaan, bagaimana kalau mereka sendiri yang turut menguasai kuasa politik, sudah tentu bertambah bermaharaja lela. bagi mereka siapa yang kuat dia akan berjaya siapa yang lemah dan miskin terus tertinggal, Islam bukan mengamalkan begitu.

    BalasPadam
  6. BN HARUS SEDAR BAHAWA KINI MEREKA BERHADAPAN DENGAN PARTI PEMBANGKANG YG AMAT TERDESAK UNTUK MENANG.PASTIKAN TIDAK ADA SEBARANG SABOTAJ ATAU KELALIAN BERLAKU SEPANJANG PRU13 NANTI

    BalasPadam
  7. Ada langau adalah N.Ajisnya...Khak Ptuiiii...

    BalasPadam