Selasa, 5 Jun 2012

ISU K POP PAKATAN... MEREKA KATA DI SABOTAJ... NAK GELAK SILAKAN... WAKAKA..

dah macam haram dah mereka nak cover kemaluan... tu la labu yang dok kutuk bagai bn masa perhimpunan hari belia tempoh hari... dan sekarang terpalit kena batang idung sendiri.. so mana nak letak muka... ayat-ayat biasa di dengar kerana nak cover kemaluan... macam biasa la kawan... umno yang hantar artis seksi ala k pop ke majlis ini.. wakakakakaka... ada betul... so korang nak gelak silakan.. tapi jangan lebih lebih ye.. nanti pak lobai pas jadi hulk.. keh keh keh keh keh ..... ades..

ps: ustaz azhar idrus tak nak komen ke.. kalau dengan bn kemain... aku dah mula jelek ustaz fb ni... yang baik aku amek lah dari dia.. tapi realiti dia nak ganti nik aziz.. dia sendiri bagi umat Islam berbalah... cakap saja tera... huh...

28 ulasan:

  1. kah kah kah...jom gelak..

    BalasPadam
  2. azhar idrus (ustaz ka?) bukan cukup telur!! telur dia hanya untuk hentam bn je. bab pakatan, dgn kerandut2 tenggelam sekali. apa2 ntah ustaz(?) ni....

    BalasPadam
  3. Kah...kah...kah Teman pun dah lama benci dengan Ustaz kaki romen dalam tandas surau tengah malam nih.

    BalasPadam
  4. aku rase cm xlawak lak..rase kesian..betol la org ckp kalau pencuri moto nk paking moto dia kt tempat awam..msti dia akan pk semua org nk curi moto dia...sebab dia yg buat cm 2...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum salam sejahtera buat semua facebookers sekalian...saya Khairul Nadzmi Bin Ramli mewakili AMKPP ingin menjelaskan mengenai video tarian pada majlis Bertam Nite anjuran PKR Pulau Pinang..disini jika anda menonton video itu jelas terpampang sedikit banner tertulis TARIAN TRADISIONAL seperti kami anjurkan dimana-mana majlis iaitu tarian India,Cina & Melayu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. traditional juboq hang....hahahaaaa....apa la hang dok bagi jawapan qaplah jingga ni..apa ingat yg dok baca ni budak tadika kaaaa?.....bodoh piang la hang ni....hang bagi tau sat...bangsa mana punya traditional yg pakai lagu tu?...sudah la woii...baik hang pi cari borang masuk UMNO...hang masuk UMNO lagi baguihh..dari hang dok merapu tak tentu hala....biaq buta mata...jangan buta perut.....mmg bodoh la puak pakatan haram ni...

      Padam
    2. Tak payah la pelawa mamat terencat akal ni masuk UMNO, lebih baik dia masuk parti yang ade Presiden Bowtie tu....

      Kah kah kah kah kah

      Padam
    3. Emmmmmm yalah tu... nilah geng2 pencacai liem kuang eng ni... yang sekor kata kena sabotaj....tak tahu dari mana dtgnya... yang sekor lAgi kata tarian tradisional... mcm 2 ya.... politik sampah betuiiii

      Padam
  6. TARIAN TRADISIOANL ala KAIN HILANG....

    Kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  7. Tarian tradisional atau kuih tradisional? jom kita pakat gelak..wakakaka!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kah kah kah kah kah.... bodoh Fuckatan, BODOH YANG BOLEH DI JUBURI...

      Padam
  8. manjung (TIBAI)5 Jun 2012 10:33 PTG

    kah kah kah tradisional juboq hang...itu yang tak boleh tahan tu...hahahaha

    BalasPadam
  9. Tarian tradisional pakai lagu amy mastura, pakaian lady gaga...

    BalasPadam
  10. Kesian amat2 ...

    BalasPadam
  11. Mari kita baca penafian untuk tutup KEMALUAN PGayR tentang Bertam Nite ni..... dari blog MiloBasi

    Halim Hamid
    as'salam ... tenang semua ...Ayah Jelaskan disini ... Ayah antara yang terlibat secara lansung dalam Program ini (SEBAGAI AJK dari PAS BERTAM), .... Program ini anjuran PKR BERTAM ... Ini adalah kesilapan Penaja (non Muslim) yang tidak peka dengan kehendak pengajur dan telah lari dari persetujuan dalam mesyuarat sebanyak 3 kali sebelum ini.. .... KAMI DITAWARKAN tarian tradiosional 3 BANGSA utama .. tapi TIBA2 MUCUL TARIAN INI ... ayah sendiri bergegas menghentikan persembahan ...... Kemudian : Tuan Haji Johari Kasim wakil pengajur memohon maaf dan mengesa pihak penaja menukar persembahan ... Kami amat kesal dengan isu yang tidak sewajarnya berlaku .. INI pengajaran bagi PKR agar tidak terlalu mengikut FAHAMAN lama mereka .. apa pun, ia telah berlaku ... ayah amat malu dan pihak penaja (Public Pavilion Holding sdn bhd) juga akan dipertanggungjawabkan ...SALAH tetap SALAH ... AYAH MOHON MAAF .. dan tak semua perkara dapat dikawal bila ada yg mungkin menyeludup masuk dalam program kami ... HARAP MAKLUM DAN MUHON JUTAAN AMPUN KEPADA ALLAH DAN semua para PENJUANG RAKYAT

    --------------------------------------------------------------------

    Ni majlis anjuran PGayR ke??? Atau anjuran PASBertam??? Baik punye jadi pencacai pencuci taik PGayR....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah bagi alasanlah.. dah terang lagi bersuloh..itu le..jangan banyak sangat ngata UMNO. sekarang kena batang hidung sendiri..lagi teruk dari UMNO.Persembahan depan pak pak lebai lak tu...he..he..

      Padam
  12. nie namanya ajk pAS hilang telur dah....pas bukan duduk depan..kiri atau kanan tapi...belakanggggggggggg!!!

    satu lagi..bukan berdiri sama tinggi duduk sama rendah..tapi paling rendah..bawah ketiak PKR dan DAP!!!

    ada suara tapi tidak didengar...bukan bisu atau... dorang jer pekak badak??..apepun PAS tak boleh!!...penganti UMNO....hehehe

    ingatkan dah lama bersama..PAS dapat tarbiahkan dorang..rupanya dorang lebih tarbiah PAS...huahauahauha!!!

    BalasPadam
  13. Aku naik hairan. Ada ke masalah kecik macam ni dia kata sukar di kawal dan mungkin ada penyeludup yang masuk dalam progrem dia orang. Perggg..... dah terang-terang pakai mini skirt masuk depan mata masih tak nampak lagi. Sempat lagi menari K POP atas pentas. Penyeludup ke tu. Memang pun, kalau salah dia orang tu, ada je lah nak salah kan kat UMNO la nih. Adeh..........letih.

    BalasPadam
  14. ternganga mulut puak2 tu dapat nengok bhaii..

    takebeerrr...Pas dah berjaya terbiah Dap..itulah kata2 ulamak2 Pas... eh Dap tarbiah Pas kata2 ulamak Dap

    hancorr.. bhaii

    BalasPadam
  15. wahahaha... ades.. ponek kepalo diorang nak spin menda ni... amek ko pas... hahahahaha

    BalasPadam
  16. Sudah-sudahlah nak salahkan UMNO aje. Dah muak dah dengan alasan tu. Orang PAS ni memang tak ada kamus untuk bertaubat langsung. Mereka dah rasa dia orang tetap ke syurga. Walhal DAP dah menguasai mereka. PAS sepatutnya memegang tampuk Islam di Penang tetapi hampas tak de. Mereka tetap sokong DAP. Itu kata nak ganti UMNO. Taubatlah.

    BalasPadam
  17. Fitnahlah, Finatlah! Allah tahu siapa yang betul dan siapa yang salah! Entah korang solat ke tak? Ada baca Al-Quran?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tang mane yang fitnah tu??? K-Pork anjuran PGayR tu sebetulnya menutup aurat eh, BN kata tak menutup aurat pulak kan.....

      Kah kah kah kah kah

      Padam
  18. Orang tegur UMNO, sbb UMNO salah. UMNO taknak melaksanakan Hudud Allah boleh plak?! Korang tak tegur plak? UstazAzhar tak ckp pun UMNO salah. Dia cakap kerajaan yang zalim jer salah! Lebih baik pergi baca Al-Quran.. Fahami maksud ayat2 tuhh.. Drpd mencarut kat sini... Kan dapat pahala.. Kalau korang sokong UMNO, takyah nak sibuk dgn Pakatan.. UMNO sendiri tak betul, boleh pulak carut politik lain..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko tu yang tak yah nak mencarut kat sini...kalau org lain semua salah...ko wat semua betul..kepala hotak ko...so sebelum nak tegur umno betulkan parti pkr yang byk kencing rakyat tu dulu...bodoh piang punya pencacai pakatan....

      Padam
    2. Hudud je lh isu yg engko bwk dr ko celik smpi engko mampus..laksananya x juga puak pas ni..mcmlh dia sorng je yg islam sangat...apa hanya hudud je ke yg boleh islamkn org?bnyk cara lg lh yg boleh islamkn org bkn hudud je..otak tu jgn jumud sngt...kalo org nk mencuri ke merogol ke membunuh ke sekirannya engko x dpt tngkap org tu,boleh ke engko laksanakan hudud?paling tidak pun ayat engko bl x dpt tangkap,"tunggulh balasan diakhirat kelak"..tu je lh jwp org pas...

      Padam
    3. Hudud?? Erkk.... ko nak hudud Kelantan ke hudud Terengganu???

      Dua-dua hudud alagaPAS. Nak salahkan UMNO tak laksanakan hudud, bile masa pulak UMNO berjanji nak buat hudud ni?? Cube tanya pork nick, tahun bile hudud kat Kelantan tu nak dilaksanakan?? Nak tunggu dia mampus nanti kene draf hudud lain pulak.... hudud ala husam musang..

      Kah kah kah kah kah

      Padam
  19. kah..kah..kah..kuh..kuh..kuing3...padan muke ko...paku dulang hang yang lebih...puk......tiang sungguh puak2 ni..

    BalasPadam