Rabu, 6 Jun 2012

KORANG INGAT ORANG PAS PEDULI KE.. HAL NI... PTUIH..

bila mereka agungkan dendam bersama umno... pak jangoat pas langsung tak pedulikan apa yang dap rancang.. apa yang dap nak buat ke atas orang melayu... pas dengan style bangkai depa lah.. asik-asik umno.. sedangkan umno sama akidah dengan mereka... fikir la sejenak.. takkan langsung tak boleh fikir dap yang rasist tahap baboon ni... sial...


Inilah kata-kata yang pernah dikeluarkan oleh  Mohd Razali Abd Rahman yang merupakan bekas Pegawai Khas kepada Jeff Oii, DAP Pulau Pinang jika Pakatan Rakyat berjaya mengambil alih Puatrajaya


1) kristian agama rasmi
2) bukan melayu perdana menteri  
3) TYT pulau pinang bukan melayu
4) Bahasa Inggeris Bahasa Rasmi 
5) Institusi Kesultanan Melayu Dihapuskan
6) Malaysia Di Jadikan Republik
7) Ramd Dibubarkan
8) Ketua Jabatan Atm Dan Pdrm Bukan Melayu 
9) Port Dickson Dijadikan Pangkalan Tentera Israel
10) Kedutaan Israel Di Buka Di Malaysia
11) Mahkamah Syariah Dibubarkan Diganti Mahkamah Sivil 
12) Majlis Agama Islam Diganti Dengan Majlis Antara Agama 
13) Menteri Agama Dan Timb Menteri Adalah Bukan Islam 
14) Bendera Dan Lagu Negaraku Ditukar 
15) Wang Zakat Boleh Diberi Kepada Bukan Islam
16) Parti Berasaskan Agama Seperti Pas Dihapuskan 
17) Perkasa Dan Pekida Diiktiraf Pertubuhan Pengganas 
18) Mara Dihapuskan
19) Dasar Ekonomi Baru Ditamatkan Sumber: Mohd Razali Abd Rahman: Bekas Pegawai Khas Jeff Oii 


Pernah satu ketika Lim Guang Eng dalam ucapannya semasa di Singapura mengatakan kaum yang paling bodoh adalah kaum Melayu. "Jika Melayu di Singapura boleh dibeli dan diperdaya, dengan begitu mudah, apatah lagi Melayu di Malaysia, sudah pasti ada cara untuk memperdaya 'MEREKA'". 


Kata-kata ini pernah mengundang rasa marah Melayu Singapura terhadap Lim Guang Eng tetapi apakan daya kuasa Melayu ketika itu sudah hilang dan yang berkuasa adalah anak didik DAP di Singapura.

ps: aku tetap tak puas hati dengan cara poltik pas yang bangsat suka nak jatuhkan kaumnya sendiri... demn... pui.. hati syaitan ke apa... ek..

5 ulasan:

  1. Orang-orang PKR dan PAS ni, kalau dah terantuk kat batang kelapa atau tiang letrik baru nak sedar kot.....

    BalasPadam
  2. Tidak sebeno nya kedua dua puak ni hanya mahukan anuar jadi PM [ Presiden Republik Rakyat Malaysia ] dan balaci balaci nya pulak macam orang orang UMNO gak nak pulun habis , mereka ta kira nasib bangsa melayu dan ugama islam.

    BalasPadam
  3. Selagi hidup Bapak Kafir, selagi itulah tida keamanan umat islam di Malaysia.
    Sekiranya Mampuih sekalipun Bapak Kafir,selagi ada Parti AnakHaram Semalaysia belum tentu dapat merubah keadaan.
    Dan lebih parah lagi umat melayu berjaya di Babikan oleh DAPIGS dan PKR laknatullah

    BalasPadam
  4. tuan empunta blog,
    mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan ini.

    terima kasih.
    che chu bidin.

    BalasPadam
  5. ape kurangnye bile rakyat kite pun diperdaya dan dieksploitasi oleh UMNO , sekurang-kurangnye kita tahu PAS dan PKR ade diantara konco mereka digelar ulama' bkan sahaja di malaysia tpi sluruh dunia.mmg bkn smua org PAS or PKR ni alim dan warak , tpi kite boleh lihat betapa alim dan waraknye nik aziz ik mat , allahyarham ustaz fadhil dan byk lgi , politik ni sgt sult dan licik , kite tak akan tahu sedikit pun pembohongan selagi kite tak duduk dekat bersama mereka!

    BalasPadam