Jumaat, 15 Jun 2012

ANAK DIDIK NIZAR KOMUNIS... NAK TUNJUK HERO LAH... PERGHH..

kalau korang bertemu atau bersekemuka dengan mamat cilahanat ni.. apa korang nak buat? ini adalah spisis pecinta negara republik.. so faham-fahamlah kan mesti nak jadi hero.. adam adli dah kena penumbuk.. mamat ni aku tak pasti kena apa.. kalau kau nak baking nizar komunis tu pun.. ko tengok balik.. duit yang sultan johor beli nombor plate tu pakai duit kau ke bodoh? anak sialan punya budak... pui... jadi kepada yang rasa budak ini kurang ajar, jadi ajarlah dia... banyak lemak dah tu... ass hole...

ps: oi budak haziq.. nak jadi hero telo kulop ke brader... mother fucker...

15 ulasan:

  1. Bior Polis ambil tindakan .... si anak tokak sorang ni...

    Nizar Tokak dah seriau....

    Apa kata kita ramai ramai perah lemonde..kat Tokak mika ni...

    BalasPadam
  2. dia tak belajo undang2 ke.. kepala bana punya budak.. pui

    BalasPadam
  3. cuba tgk kat twitter dia sekarang./. makin melampau

    BalasPadam
  4. abes yg die taat kt nizar tu x pe plak?

    BalasPadam
  5. Dia blom tau langit tu tinggi ke rendah. .. Aku takut dia yg terbalik plak. . Dasar anak harun

    BalasPadam
  6. Dasar anak komunis...xsedar diri..nie la yg anwar al jubur mahukan..biar anak2 muda memberontak dan gulingkan kerajaan dan institusi beraja..mg setan budak sekoq nie..

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  8. biasalah budak belum penah makan guna staw ikot idong mmg mcm ni perangai. ape2 pon nampak dak ni kat johor kasi libas parang sama dia

    BalasPadam
  9. hairan juga kata hanya taat pada allah dan rasul saja,tapi kenapa ambiga suruh demo dia boleh ikut pulak.bagaiman pula taat dengan ibubapa?

    BalasPadam
  10. ni sama batch asasi undang-undang UiTM dengan saya, dulu tak camni sangat. tapi sejak masuk law kat UM bertambah gila babi dah dia ni.

    BalasPadam
  11. aku setuju ngn haziq blogger ni ja bodoh allah maha besar/... manusia mcm hang tggu mati kena laknat tuhan sbb byk tabur fitnah kat muka bumi.. ntah ntha jns islam ats nama ja .. aku rasa hang ni mati tk tau laacmna.. hrapa allah bg hidayah kat hang sblm mati amin... tu pun jika hang nk taubat laa.. kata umno jaga bangsa agama .. piraaah

    BalasPadam
  12. nizar pun dah minta maaf kira dia ngaku salah lah, yg haziq ni memekak buat per..duit dia suka hati dia lah nak beli per2 pun.

    BalasPadam
  13. Haziq Abd Aziz ni bangkai busuk...memang kaki jilat Nizar. Haziq budak hingusan, berlagak pandai bodoh macam keldai.

    BalasPadam
  14. anak Melayu yang tak sedar diri, dah bagi belajar pun dah baik. lebih baik berhijrah ke Singapura atau Thailand. Belum dapat PHD pun dah berlagak. Org macam ni lebih baik campak kat sungai sarawak bagi makan kat siput babi.

    BalasPadam
  15. Belajar ikut nafsu, tulisan jawi pun tak pandai..nak tunjuk pandai agama...siul budak keparat

    BalasPadam