Ahad, 10 Jun 2012

KORANG NILAIKAN SENDIRI PEMAHAMAN ORE PAS.. KAWE PUN FENIN... ADES..

ps; kerana mengidamkan jadi balaci dap.. sanggup.. huh.. teruk beno.. makin bercelaru dah.. makin nyanyuk sudah ... semuanya kerana putrajaya... semuanya kerana nakkan umno di jatuhkan... punoh pas sekarang ni beb... pui...

8 ulasan:

  1. BENGONG MU..

    BalasPadam
  2. haji pas skip skip11 Jun 2012 1:07 PG

    pas bengong

    BalasPadam
  3. Fuckatan Haprak yang tonggong mcm al juburi bin buntut suka main belakang..wakakaakaka..

    BalasPadam
  4. kalau pru di adakan selepas musim haji tentu akan salahkan BN juga kerana tidak memgumumkan tarikh pru lebih awal.

    BalasPadam
  5. BN x da telur....x berani umum..nk serang mengejut..fikiran masih x maju......penakut.....lambang pemikiran sempit pemimpi UMO..berani istihar awal2..bila na bubar.....baru nampak x bebal.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS juga tak ada telur kalau lebih berani dari BN kenapa tak bubarkan lebih awal DUN di 4 negeri yang dikuasai PR. Malah terdapat ura ura P.Pinang dan Selangor tidak akan bubar walaupun Parlimen bubar. Tenyata PR yang tak ada telur berfikiran sempit gila kuasa.....

      Padam
    2. Dia jaga telor orang saja. Tiba-tiba baru sedar telornya hilang.

      Padam
  6. Pakatan Rakyat nak gesa2 bubar parlimen, nak pilihanraya cepat,calon dah ada ker...???
    Takat nak bagi muka lama, aku rasa PRU13 ni Pakatan akan berkubur terus dalam satu liang lahat.......

    BalasPadam