Ahad, 17 Jun 2012

LAHIR LAGI SPISIS BELAGAK PANDAI.. USTAZ POLITIK.. KURANG AJAR PULAK TU.. PUI..

ni dinamakan otak setan yang bertopengkan manusia.. setiap dalil konon hebat belako.. pui la.. manusia macam ni semua nak celen nik ajiz.. ustaz azhar idruz.. sebab yakin ilmunya lebih tinggi dari ulama-ulama yang ada di malaysia ni.. bagi aku.. wujudnya manusia terlebih ilmu ini lagilah membuatkan pecah belah umat beb... kalau ajak bersatu tak pe ni nak tunjukan diri dia power dalam berhujah... tapi rasanya hujah dia macam cipap gro kat selangor je rasanya... agak-agak dia dah rasa tak cipap gro.. bodoh punya manusia... ustaz politik oh ustaz politik....

sebab apa aku rasa manusia ini patut di ludah... khakkkkk puih..

jom baca AAKJ

PS: KONON HAK BERSUARA TU INDAH.. TAPI MACAM LONGKANG JE APA DIA CAKAP.. MAIN SEDAP RASA JE.. KONON HEBAT JE.. TAPI TU LAH AKU CAKAP TADI... DAH RASA LOM CIPAP GRO KAT SELANGOR NI...PUI

10 ulasan:

  1. kalautak silap aku....makhluk ni la yg gelar NA sebagai KERAMAT.....lepas tu org lan tambah..KERAMAT BERGERAK...KERAMAT HIDUP etc....suka la org tua tu....sian Sultan Johor

    tapi betul la, Syaitan mmg pakar mengabui mata manusia dgn sedikit KESILAPAN utk tutup SEGALA KEBAIKAN yg manusia lakukan....kat mana2 & mcm2 situasi perkara ni mmg berlaku

    ORG SUKA TGK BENDA JAHAT....utk meLUPAkan SEGALA BENDA BAIK YG TELAH DILAKUKAN....:)

    MAKHLUK KAT ATAS TU APA PULAK SUMBANGAN DIA PD MALAYSIA????.....Sultan Johor aku tau la, x terucap byknya.....makhluk ni???

    BalasPadam
  2. Ramai cerdik pandai..ramai ostak dan ularmaq...tetapi yang benar2 A'lim tu sedikit amat..

    Usah dilayan buih2 SABUN nie..

    BalasPadam
  3. Saya rasa sultan di negara kita kena mula bertindak...buang negara jer mahluk camni,kalau tak..lahir lg beberapa ekor mahluk durjana ni..melayu dah la ciput..yang kaya sikit..byk yg miskin..nak dipecah belahkan pulak.yang melayu yang miskin ni..dahla gitu..bangang pulak..

    BalasPadam
  4. muka macam ni nak jadi ustaz... hamPAS Nyoirlah... muka macam ni patut jadi OSTAZ MANDI WAJID JER"

    BalasPadam
  5. pada 19.1.1993, Shahidan kasim pernah dedahkan dalam Dewan Rakyat hal tingkah laku sultan johor sekarang yang ketika itu adalah tengku Mahkota. Ada 3 kes. (cuba semak dalam laporan dalam parlimen)

    kes 1 : pada 15.2.1986, pada 6.30 petang, di Jalan Lido, JB. kereta mercedes 600 yang dinaiki oleh Raja Zarith Sofia, isteri TM telah dilanggar oleh teksi SJ 1034, setelah dimaklumkan, TM telah bergegas ke tempat kejadian di mana pemandu kereta pendahuluan polis telah ditempeleng di kiri kanan pipinya dan pemandu teksi ditumbuk. Di hospital pula, TM telah menampar muka koperal 41419 dan menerajang bahagian kemaluannya.

    BalasPadam
  6. pada 19.1.1993, Shahidan kasim pernah dedahkan dalam Dewan Rakyat hal tingkah laku sultan johor sekarang yang ketika itu adalah tengku Mahkota. Ada 3 kes. (cuba semak dalam laporan dalam parlimen)

    kes 1 : pada 15.2.1986, pada 6.30 petang, di Jalan Lido, JB. kereta mercedes 600 yang dinaiki oleh Raja Zarith Sofia, isteri TM telah dilanggar oleh teksi SJ 1034, setelah dimaklumkan, TM telah bergegas ke tempat kejadian di mana pemandu kereta pendahuluan polis telah ditempeleng di kiri kanan pipinya dan pemandu teksi ditumbuk. Di hospital pula, TM telah menampar muka koperal 41419 dan menerajang bahagian kemaluannya.

    BalasPadam
  7. woii bodo anak cina batu api. 17 jun 10,27

    sbb tu umno buang immuniti raja2 sbb sayangkan raja la....

    cuba kalu zaman tenett ni raja masih ada immuniti....

    pehhhh......habis bangsa melayu dah tak beraja dahhh...

    jadi umno juga yg jadi penyelamat bangsa melayu kann. betuiii takk....

    ko cina gi mampoz la balik negara komuniss ko tuu...

    akim

    BalasPadam
  8. Halau je budak sial tu...! Atau tangkap jadikan habuan Harimau kat Zoo Negara. Kalau dibiakan nanti jadi kuman berjangkit.. Kurang ajar punya olang. Oleh Mat Bond.

    BalasPadam
  9. dalam kes ini hanya sultan johor sendiri yg boleh bertindah.buat report polis ker..ini boleh dikatakan satu fitnah yg besar

    BalasPadam
  10. Sapa Malaun atas tu..Tak Kenal pun..Buat nyemak je..Taruk Gambar Ronaldo lagi baik..

    BalasPadam